לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כאילו לא נרגע קול צחוקך המשוגע


I felt like destroying something beautiful

כינוי:  Misti

MSN:  ASK





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

בוקר טוב


התעוררתי ליום חדש, להזדמנויות חדשות, ואולי היום אצליח להתעלות על מי שהייתי אתמול.

מוזר לי להתעורר לפני השמש, בדק' האפלות ביותר, שנייה לפני שקרני השמש קורעות את השמיים ומודיעות על בואו של יום חדש.

העוד כעשר דק' אמצע את עצמי בדרך לבסיס, חור באמצע שום מקום, באמצע המדבר.

זמן לניצחונות מחודשים.

ריק לי כרגע, בכל איבר בגוף. ריק לי בלב.

אבל היי, הגיע יום חדש, והיום הזה מלא בהזדמנויות, והשמש עוד שנייה תעלה...עוד רגע.

 

המטרה העיקרית שלי השבוע היא לסדר הרגלים נכונים, להכניס סדר בחיים מבחינת אכילה.

אני רוצה שבוע שלם נקי, בלי סטיות, בלי חריגות.

וכבר אמרו לפני, אין דבר העומד בפני הרצון.

אני רוצה לצחוק השבוע, גם אם לא באמת, גם אם זה חלק מהשואו.

פייק איט, אנטיל יו מייק איט.

 

הנה הגיע הרגע לדגם את עצמי, לקחת את התיקים, ולצאת.

בוקר טוב.

נכתב על ידי Misti , 24/1/2011 05:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Martini ב-24/1/2011 15:25
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMisti אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Misti ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)