לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Habitat



כינוי:  crmlkt

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015


מה אני רוצה?

ללמוד - כי נמאס לי מעבודות זמניות מחורבנות, כי אני רוצה כמה שנים של לא לעבוד, כי אני רוצה להשקיע בעצמי, כי אני רוצה להיות שווה יותר

לא לגור בישראל - כי יש מלחמות, יש זו מדינה קטנה, כי יש פיגועים, כי יש מילואים, כי זה קרוב למשפחה, כי זו חרא מדינה. 

כן לגור בישראל - כי זה קרוב למשפחה, כי יותר זול, כי אפשר ללמוד בקרוב, השפה שלי, החברות שלי, הקמפורט זון שלי.

לגור בלונדון - כי כבר עברנו לפה ועברנו את זה, כי זו עיר יפה, כי זו עיר נעימה, כי זו עיר רגועה, כי זו עיר עם המון אופציות, כי אחותי פה.

לגור באנגליה - כי נראה שיפה שם. כי יש עוד מלא מקומות באנגליה. לא יודעת, לא הייתי מחוץ ללונדון - אופציה

ללמוד בישראל - בדרך כלל אנשים טסים ללמוד בחו"ל ואז חוזרים לישראל, לא טסים לישראל כדי ללמוד ואז חוזרים לחו"ל. אין אופציות, רמה נמוכה, כמעט ואין בחירה, זול, יש פיקדון, אפשרי כלכלית מיידית.

ללמוד בלונדון - אופציות בלתי נגמרות גם של איפה וגם של מה, יקר, אנגלית, מבחני קבלה, לגור בלונדון

ללמוד באנגליה - לא בדקתי.

ללמוד בהולנד - יכול להיות באנגלית, יכול להיות בחינם. לא בדקתי.

ללמוד בקנדה - לא בדקתי

ללמוד בגרמניה - חינם. אנגלית. לא בדקתי

להיות ליד אבא - הוא יזדקן ואז מה? מי יהיה איתו?

מה אם אבא ונטע יפרדו? מה אם הם יפרדו? מי יטפל בו?

מה אם אבא ונטע לא יפרדו? אז האבן הזאת יורדת מהלב. אבא לא יהיה לבד.

להיות ליד חברות 

לדבר עברית - קמפורט זון

לדבר אנגלית

כסף

בטחון כלכלי 

בטחון נפשי - חלקית יש בישראל..

בטחון פיזי - אין בישראל.

שקט נפשי

להיות עם איתי תמיד

כלב

ילדים

 

 

נכתב על ידי crmlkt , 12/10/2015 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,465

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrmlkt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crmlkt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)