לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

אלקטרוני מבחינה מוזיקלית


כבר שבוע שאני מעבירה את זמני בין בגרויות לאתר הזה- Ektoplazm
בשנה האחרונה גיליתי את היופי והצדדים המדהימים של הטראנס, הדאב סטפ, המינימל, הגליצ' ועוד ועוד סוגים שונים ומשונים של המוזיקה הממוחשבת.
אז היום החלטתי לפרסם רשימת הטופ 5 שלי כשמדובר במוזיקה טכנולוגית [נשמע עילג אבל לא מצאתי שום מילה כוללת..]

מקום חמישי-
Hilight Tribe
&nbsp;אחד ההרכבים החלוצים של המוזיקה השבטית, בעצם חידשו את המונח טראנס אקוסטי היישר מצרפת.

מכיוון שאני אינני חובבת טראנס מושבעת [בעיקר לא גואה], למרות שהם באמת מעולים, הדירוג שלי &nbsp;להיילייט טרייב&nbsp;
לא משהו, אבל הם בהחלט נחשבים.
הנה שלושה טרקים אהובים עליי:&nbsp;


מקום רביעי-
Kalya Scintilla
בחור מדהים שאין לי מושג מאיפה הוא הגיע, שפשוט יודע לעשות קסמים..
שילוב בין דאבסטפ לגליצ' הופ לג'יפסי ולסאונד המידל איסטי..
Dance the Spiral Never Ending cover art
אני יכולה להמשיך ולתת עוד ועוד שירים שלהם כי הם באמת מדהימים אבל לא נלאה אתכם ביותר מדי
מיקס מדהים לשיר המדהים

מקום שלישי-
Mr. Bill
אמן אוסטרלי אדיר בשם ביל [מן הסתם] שפשוט עושה מוזיקה אדירה ומטורפת. &nbsp;
קצת כבדה לעיתים אבל בהחלט שווה-
שילוב בין גליצ', פרוגרסיב לפסייסטפ


&nbsp;שיתוף פעולה עם סירקוויט בנט וטום קוסם שהוא בהחלט קוסם מדהים וגם עליו אפשר לפרט לא מעט..

מקום שני-
ElctroCado&nbsp;
הרכב של מיסטר ביל וריאנזאורוס שדי דומה לדברים של ביל אבל עם טיפה יותר קצב קבוע ופחות עמוס [אבל ממש טיפה פחות]



ובמקום הראשון...&nbsp;
OTT
מוזיקאי ומפיק אנגלי גאון שאי אפשר להפסיק לשמוע.. כל קטע שלו מלא בעצמה ובקצב מדהים והכי אדיר, בסיפור
שילוב של דאבסטפ, פסייצ'יל, אמביאנט ופסידאב
&nbsp;&nbsp; העטיפה של האלבום האחרון שלו [שאותה צייר בחור ישראלי בשם דניאל פילוסוף] &nbsp;
&nbsp;





יש עוד המון אמנים כאלה ואחרים שאתם יותר מוזמנים לגלות, אני מוכרחה להודות שתמיד זלזלתי בסגנונות האלה
ועכשיו אני רואה את היופי המהמם שבהם.. כנסו לאקטופלזם ופשוט תקשיבו

הנה כמה הרכבים חמודים אחרים שבכיף היו יכולים להיכנס לרשימה-
^&nbsp;
הרכב מעולה עם יציאות מכאן ועד הודעה חדשה, מלכים אמיתיים.. ויש להם מליון קטעים אז שווה לשמוע


Jazzsteppa Ft. Boregore- Shamen- בדרך כלל אני שונאת את בורגור אבל כאן הוא נחמד

^
הם בעצם בלקן ביט בוקס בהזיה.. רק צריך להקשיב להם&nbsp;

^
פשוט מוזיקאי גאון, אוסף סאונדים מכל הבא ליד ומחבר אותם לקטעים מדהימים וכיפיים
נכתב על ידי , 16/5/2012 13:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhighways אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על highways ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)