לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the time is ranning out



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

לא קשורה


לפעמים אני מרגישה לא קשורה . לא למשפחה שלי , אחיות שלי או חברים .
אני סתם יושבת או עומדת בצד ושותקת ומדי פעם אומרת משהו .
כשהולכים אני מאחורה מנסה לעבור קדימה אבל תמיד חוזרת אחורה .
אז לפעמים אני מעדיפה להישאר בבית מול המחשב , מול ישרא ולקרוא פוסטים .
אבל לא תמיד ככה . לפעמים אני מרגישה המנהיגה או אחת שפשוט קשורה שמקשיבים לי .
ועם אנשים חדשים אני פשוט ביישנית ואז הרושם הראשוני לא משהו  סטנדרטי
ולא לשכוח שאם מכירים אותי בערב הרושם שונה - כי אני הכי אנרגטית שיש בערב מכל מיני סיבות ^^
לילהלבן היה להיט ! 
פרשתי הביתה בערך בשלוש , ובחמש הלכתי לישון .
נהנתי מכל רגע חיוך
וככל הנראה אני הולכת להופעה של BMTH ! 

שבתשלום חיבוק
נכתב על ידי , 1/7/2011 18:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלטעזאכן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלטעזאכן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)