לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


לא שונה. מיוחדת

Avatarכינוי:  סופרגירל

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

מנסה ללמוד


מנסה ללמוד. ואז נרדמת עם המחברת ביד.
כנראה שזה לא meant to be?
אם זה לא היה עצוב, כנראה שזה היה מצחיק. טוב נו, זה קצת מצחיק. קול
שתגמר כבר התקופה הזו, כמה שאני צריכה חופש ....

בגרות בספרות ביום שני. מקווה לטוב.... בהצלחה לי

עריכה 10.10: אני יודעת שנעלמתי.... ואני מאמינה שעוד אחזור לכאן יום אחד.
בעדכון קצר אוכל לספר לכם שאת הציונים של הבגרויות כבר קיבלתי, ומכולם אני מאוד מרוצה סבבי
שנת י"א העמוסה עברה לה בהצלחה ונקווה שגם השנה תהיה טובה.
חג שמח לכולם!!  
נכתב על ידי סופרגירל , 31/5/2014 13:56  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-10/10/2014 09:28
 



האושר הגדול נמצא בדברים הקטנים


האושר הגדול נמצא בדברים הקטנים.

בחיוך שגרם לנו לחייך,
בחיבוק מאדם קרוב,
בבדיחה מטומטמת שהצחיקה אותנו,
בשיחה הזויה עם החברים.
בנדיבות של אדם רנדומלי שאמר בוקר טוב,
בשינה טובה אחריי מבחן,
בשחייה לילית או בריקוד מוגזם לצלילי מוזיקת MTV.
בקוביית השוקולד שחיכית לאכול,
בשמחה של הצלחה שהשגת בהשקעה ועבודה קשה,
ובהפתעה מהצלחה שנפלה עלייך למרות שאפילו לא ניסית.


האושר הגדול הוא דווקא בדברים הקטנים והיום יומיים. ולפעמים לא צריך בכלל לחפש אותו, כי הוא סביבנו, כי הוא בכל מקום.

נראה כאילו הצלחתי להתאושש ממצב הרוח הגרוע שהביאה איתה הטעות המעצבנת שעשיתי בבגרות במתמטיקה.
מסתכלת קדימה ולא אחורה.
סבביNo matter what
נכתב על ידי סופרגירל , 25/5/2014 17:00   בקטגוריות אופטימיות, אמונה, רנדומלי, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-31/5/2014 22:27
 



בגרות במתמטיקה, איכס


אני חושבת שאין מילים לתאר את הלחץ שאני נמצאת בו כרגע, 
למרות שאני מנסה להרגיע את עצמי. למה אני לוקחת את הדברים האלה כל כך קשה?

ניגשת היום לשאלון 806 במתמטיקה. איכס.


איך עכשיו אני מעבירה את הזמן עד הבגרות עם כל הלחץ הזה סטנדרטי
אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת לאחל המון בהצלחה לכל מי שניגש היום לבגרות במתמטיקה בכל שאלון כלשהו, תפציצו! ומקווה שנפלנו על מועד קל (הלוואי). סבבי



תאחלו לי בהצלחה?

נכתב על ידי סופרגירל , 22/5/2014 11:03   בקטגוריות בגרויות, לימודים, מחשבות, רנדומלי, פרפקציוניסטים, בית ספר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-24/5/2014 22:14
 



לדף הבא
דפים:  

1,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרגירל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרגירל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)