לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Capture the Moment



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

פוסט תמונות אביבי.


Sands and gears, oh, how the daisies bloom
When chandeliers light up the engine room
Can you feel the s as it starts to rain
There's an underwater Ferris wheel
Where I found the missing link to this island chain

 

סוף סוף הראש קצת התנקה ממחשבות עליו, ולצערי הפסיק הגשם ומזג האוויר הקר.

ויכול להיות שכל זה קרה לטובה. שינויים זה דבר קשה אבל הם תמיד מביאים איתם משהו חדש.

אתמול, בזמן שהיה לנו איזו פעילות בבית ספר, יצאתי מוקדם מהבית ספר וחזרתי הביתה,

היה לי מצב רוח טוב והמון חשק לצאת ולעשות את הדבר האהוב עליי ביותר בעולם - לצאת לצלם. לשון

וככה עשיתי, לקחתי את המצלמה המדהימה הזאת של אבא והנה מה שיצא:

 



 


לתוהים למיניהם, כן, השתמשתי קצת בפוטושופ. סליחה, אני פשוט מכורה לדבר הזה. מאוהב

 



הפרחים האלה זה לא חמצוצים ?

 



טרקטור מזווית מעניינת

 



 



תכירו את ירמיהו. ותודו שהוא מזכיר את החתול משרק לשון

 



חח אי אפשר שלא לחייך כשרואים את התמונה הזאת.

 



Flower. ~

 



סגול זה פשוט צבע יפייפה! ♥

 



בתור אחת שפוחדת מחרקים, אני סוף סוף הצלחתי לצלם תמונה של פרח עם חרק. בפעם הראשונה בחיים שלי.

 



Another shot.

 



אין לי איך להסביר את התמונה הזאת, פשוט אהבתי אותה.

 



Manyyy many flowers<3

 



אין לי מושג בשיט איך הרקע יצא לי מטושטש, אבל זה טוב. לשון

 



 



וואי כשהייתי קטנה תמיד חשבתי שהדבר הזה באמצע זה חרק. בוכה

 



COLOR! ♥

 



פה נעזרתי בעדשה הרחבה של אבא, ואין לי מושג מה ההבדל בין העדשות. אבל יצא מעניין.



חח פנים של איזו מכונה ממתכת. נבוך

 



 

-

זהו, היה אתמול ממש נחמד להסתובב בחוץ עם המצלמה בזמן הבית ספר.

שיהיו לכם ימים אביביים או חורפיים, אני מעדיפה חורפיים. אני פשוט מתה על גשם! מאוהב

 

,

Lanisaur

Complete lyrics: http://www.directlyrics.com/owl-city-umbrella-beach-lyrics.ht
נכתב על ידי , 24/2/2011 13:36  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





562
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLanisaur אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lanisaur ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)