לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים בהמשכים D=


סיפורים, סיפורים ועוד סיפורים. מותחים ומפתיעים במיוחד שישאירו אתכם פעורי פה.

כינוי:  סתם עוד וואנבי כותבת אחת.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

יש מצב ?


וואו! אין לי מילה אחרת.

היום נכנסתי למייל לאחר המון זמן! [מאז הפוסט האחרון..]

וראיתי את כלללל הבקשות לפתוח את הבלוג ו\או לחזור לכתוב.

 

פתאום נזכרתי כמה שאני מתגעגעת לכתוב! טוב אז אין ספק שגדלתי והתבגרתי! המון.

ויצא לי לקרוא את "להתחיל הכל מחדש" וממש התרגשתי כאילו אני קוראת וכותבת אותו פעם ראשונה!

 

בכל מיקרה, רציתי להגיד שוב תודה ענקית לכול הבנות! התגעגעתי! והמון!!

אני בשוק שהבלוג פתוח מ2008! זה כ"כ הזוי בשבילי.

 

אני חושבת על לחזור, מה אתם אומרים... ?

 

-עריכה-

אם שמתם לב [וגם אם לא...] החלטתי להעביר לטיוטות את 2 הסיפורים שהיו בבלוג.

מהסיבה הפשוטה שעברתי על כמה פרקים ואני פשוט לא מרגישה שלמה איתם, אני לא מרגישה שזו אני.

הכתיבה ילדותית, לא סוחפת מספיק, מבחינת תוכן וקונספט -מאוד אהבתי! אבל זה עדיין מוזר לי, לא יודעת. זה פשוט מרגיש לי מוזר. אולי כי באמת כתבתי אותם ב2008 אבל בכל זאת, אני לא מרגישה בנוח שהם יהיו פה בבלוג. מצטערת.

 

בנוסף הבלוג עבר מספר.

 

והתחלתי לעבוד על סיפור חדש. אז.. מסתבר שנצטרך "להתחיל הכל מחדש" הא? ;)

הפרק יעלה או היום [בשעה הזויה למדי] או מחר במהלך היום.

שיהיה לכם לילה מעולה.

מעיין,

 

נכתב על ידי סתם עוד וואנבי כותבת אחת. , 15/12/2010 04:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ותיקההההה :) ב-18/12/2010 17:55



88,910

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד וואנבי כותבת אחת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד וואנבי כותבת אחת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)