לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Princess of China

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


You used to call me everyday
the words mean nothing
without someone to say
now I stand beside myself in the pouring rain
and I just want to see your face
When you're far away
I miss you
but I know you're here with me
when you're far away 
I need you
I lie awake it's ten past three
this empty feeling 
and baby I can't sleep
the only thing I left behind
a smile you can't see
I need you
When you're far away
I miss you
But time won't heal the pain
when you're far away
I need you
And I won't go back 
and I can't go back
you're all I ever needed
I want you back 
but you can't come back 
you know I didn't mean it
I take it back 
and still I pray
for one more chance
for one more day with you
with you
When you're far away
I need you

ומה שקצת אירוני, זה שאתה כאן לידי.


 
נכתב על ידי Princess of China , 29/8/2012 21:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrincess of China אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Princess of China ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)