לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוב אז מקווה שתהנו מבלוגי הנחשק...חיחיח אני מנסה לעדכן כמה שיותר...ביוששש


חייה המשעממים (האם?) של עוד נערה מתבגרת

כינוי:  פרינצסה

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

טוב חזרתיייי


כמעט שנה עברה ופתאום אני מוצאת את עצמי מרגישה שאני צכה לכתוב...לכתוב משהו שאני מרגישה...משהו לא מובן...

 

האם אני צריכה ללכת בעקבות מה שמולי...מה שקל לי להשיג....מה שנגיש...מה שאמין...מה שבטוח...

או לקחת סיכון...להיפגע...אבל לדעת שזה באמת מה שרציתי....

למרות שכבר נפגעתי ממנו בעבר אני מוצאת את עצמי שוב רוצה אותו דבר....

ויש לי אפשרות להיות עם מישהוא בטוח....מישהוא שהיחסים שנלו לא נועדו לכישלון מההתחלה...אבל אין לי את הסיכון ואת הרגשות...האם זה שווה את זה....או שאני צכה לשים את הלב שלי על קו הסכנה....אבל לממש משהו...

או שאולי בכלל אני צריכה כיוון אחר...אומנם יגדו לי ללכת עם הלב...אבל למה ללכת איתו בכוונה לשבור אותו...

 

תמיד אני ירצה את מה שרע בשבילי...הרי זה ברור...זה מושך...המסוכן...הלא ידוע...

כמה שאני ינסה אני לא יצליח להביע במילים את ההרגשה...בלבול...עצבות...המתנה...

נכתב על ידי פרינצסה , 21/5/2007 00:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרינצסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרינצסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)