לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוב אז מקווה שתהנו מבלוגי הנחשק...חיחיח אני מנסה לעדכן כמה שיותר...ביוששש


חייה המשעממים (האם?) של עוד נערה מתבגרת

כינוי:  פרינצסה

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת סוג מסוים של מוסיקה?
אממממ אני שומעת מגוון....מוזיקה שחורה והאוסים

האם המוסיקה שאת שומעת מתאימה גם לריקודים?
כן מה רע בלרקוד על מוזיקה שחורה והאוס?

האם יוצא לך לשמוע הרבה מוסיקה?
כן...זה ההתמכרות שלי...לא קמה טוב בבוקר בלי לשמוע שירים

איך את שומעת מוסיקה? נמוך או חזק? עם אוזניות או בלי?
חזקקקקקקקקקק.....וכשאני ברחוב אז אוזניות

את מעדיפה לשמוע להקות או ללכת להופעות שלהן?
ה-ו-פ-ע-ו-ת....להרגיש יותר...להתלהב יותררר

האם את מורידה את השירים מהאינטרנט או מעדיפה לקנות דיסקים?
האמת...מורידה...זה יותר קל חחחח

היית רוצה להפיק מוסיקה בעצמך ולתת לאנשים לשמוע?
אמממ יש לי שירים כתובים ואני רוצה ללמוד לנגן ולהלחין אותם...אבל אני לא יודעת אם אני רוצה שישמעו אותם

האם את יודעת לשיר או לנגן על משהו?
אני יודעת לשיר...למרות שרק לאחרונה נפתחתי לכישרון הזה חחחח

נכתב על ידי פרינצסה , 21/5/2007 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרינצסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרינצסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)