לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


...Welcome

Avatarכינוי:  Light_Keeper

בן: 37

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2024

חיי דרך סיפורים של אחרים...


שנים שאין לי ממש חיים מרגשים. 

אני חושב שמאז שפתחתי את הבלוג הזה אחרי שנפרדתי מהאקסית שלי החיים שלי בעיקר עברו למסלול של לימודים וקריירה.

מעבר לזה, אפשר לומר שהחיים די יבשים.

לא מערכות יחסים לא סקס...יבש יותר מהסהרה.

 

קצת מוזר שאני אומר את זה אחרי השנה האחרונה, שעברתי לחיות בחול וראיתי קצת עולם. אבל אני מניח שזה לא מפצה על החסך במערכות יחסים.

 

במהלך השנים הכרתי לא מעט ידידות, בעיקר וירטואלית, שמעתי את כל הסיפורים שלהן. מערכות היחסים, הסקס.

זה הזכיר לי איזו דמות בסדרה שראיתי. בחור שלא יוצא מהבית, ודמויות בסדרה מגיעות אליו לספר לו על החיים שלהם והוא כותב ומתעד את הסיפורים.

הוא מפחד לצאת מהבית ובעצם חיי דרכן...

 


 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Light_Keeper , 21/1/2024 17:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLight_Keeper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Light_Keeper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)