לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my true freedom


all my Thoughts my true freedom


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

פטאתי עד הקאה


באמת להקיא מה מה אני עושה בדיוק משחקת כל הזמן ?

 אם כולם ? לא נימאס ? לא נימכרו הכרטיסים למופע האחרון ? די כבר !!

מה הקטע להשליך עצמי עליו בשביל לעצום עיינים ולדמין שהוא זה מישהו אחר שהיה אמור להיות בימקומו

ואני יודעת שיש שיר על זה רק שאני לא זוכרת את השם ..חבל..

אולי באלי לנסות כמו פלאיירית מנוסה ,אין לי מה להפסיד ,כי רגשות ? אין לי . 

 ציניות הורמונים וכישרון משחק? יש והרבה

מה אני יעלה אבק עליהם? לא אני יתן להם לישתולל קצת

עד מציאת האחד שכל מה שאני מציגה יעלם והוא ישתיק את המסכה שלי ויוציא את האני שלי .

 בבקשה בקרוב בנתתים מצאתי  משו,    קורבן... להקיא דחוף |

                                             * * * * * *

 אויש נו באמת אז היתי מסטולה עד כאב במסיבה היתי בטוחה שיהיה אפשר לתקן איתך את ההיסטוריה ,

אז אמרתי לך אני רוצה לדבר ,ושחכתי ,..לא אני היתי באותו הרגע.

 ואחרי שבועיים אתה שולח לי הודעה של "מה רצית להגיד אז "

ואז כמו אישה פטאתית כל הפלסטרים אל הלב  ניפערו לירווחה והיתי בטוחה זהו ,

זה כמו בסרטים זה קורה אכישהו אחרי שנה אני יוכל לתקן והנה הגורל......

ס'פאקינג בולשיט בחייט רבעקק  

ואז עניתי באדישות,"זה לא לפה

 ואתה שולח לי גיחוח .. (?!?!?!!?!?!?)  תודה לאל שיש אנשים חרא כמוך

 תודה.

 תודה שהקלת אלי ולא רק שאין יותר פלסטרים אל הלב אין שום פצע כאילו הגועל לקח את כל המקום ,שאיזשהו רגש אליך תפס מקום שם

 אדיוט.

נכתב על ידי lala fucking lend , 16/1/2011 00:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור שכזה


יש מין יום כזה שאתה מגלה את האמת את האמת הזו שאתה מבין למה הכל אחרת 

 אם אמא שלי בחיים לא הקשיבה לי ולא נתנה לי לדבר וגדלתי ככה אין פלא שכשבאמת בן אדם מקשיב

לך קשה לי להבין אתזה ולעכל אתזה אז יש הרגשת מועקה שאני מעיקה אל בן אדם בין אם זו שיחה של שתי שניות

 ליפעמים אני לא שמה לב אבל יש צביטה מכאיבה בתוך תוכי

 אני מרגישה שיש לי איזה מיפלצת קטנה ביפנים שתמיד כשרע לי ,טוב לה , ההרס העצמי הזה.

 היא ניזונה מהרוע בצד ומגדלת את השינאה בי ואת אדישות חוסר אכפתיות והקור.

איך מוצאים לזה פיתרון ? בן זוג ? באמת שישלים אותי ויתן לי את הביטחון השקט הזה ?

אוקי.

אז אמ.. איפה הוא כוסעמקק

די כבר כמה זמן שאני מיתעסקת בטיפשים, ובמערכות יחסים דפוקות.

אוף די אני רוצה שהכל יגמר ,

זה הזמן צבא וכד'לימצוא איזה משו\מישהו יציב וטוב וחם.

 אבל אין אין דבר באופק מקיפים אותי מפגרים חבשנים ,

 אולי אני יחבק עצים וזהו

 http://www.youtube.com/watch?v=oByRlqhaHMw

נכתב על ידי lala fucking lend , 14/1/2011 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



happy not ending התחלה חדשה (?) WOOOT


ד-דאם שיזל טו מייי דיזל סיימתי קורסססס ! והתאהבתי בכל הסגל הציני והמצחיק שלישלימדת אותי שיעורי ציניות שעוד לא ידעתי מעולם,ו במיוחד בסמ"ח הנאצי שיתגלה כבן אדם מדהים וחתיך וכשחקן כישרוני תותח על,ובמפקדת מחלקה שלי המושלמת .!שיבצו במקום שאני לא רוצה אבל אין מה לעשות .היה נהדר וגם דרמטי היה הכל ,למרות שאני הכי קטנה שם מכולם הכי יתבגרתי ,ולמדתי אל עצמי המון .קשה עדיין לעכל ..                                                     

               

 

Flesh of my flesh did'nt teach me how to love So dont blame me for my cold heart & emptiness

 

Flesh of my flesh showed me how to hate and made me hate them even ,&  my deares helped me find the heat & evil in me ,and the dark thoughts of doom then dont blame me for my cynical coold evil'nes the world turned his back and became a full waste

Please my dear angel directed me to my goal help me to find my self.. to know love

http://www.youtube.com/watch?v=cUvzBdY7mnk  

 
נכתב על ידי lala fucking lend , 7/1/2011 09:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  lala fucking lend

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlala fucking lend אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lala fucking lend ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)