לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PLAINS OF DUST

Nothing but DUST

Avatarכינוי: 

בן: 37

Google:  GooBags

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

אני מקווה שמותר לי לסגוד בקטנה ליישיות שאינן אלוהים.


אחרת, אני בבעיה רצינית של התנגשות תיאולוגית קשה.
לאחר דין ודברים, הרבה התלבטויות והמון, המון המון קריאה מייגעת של פולחנים ביזאריים, אובסקוריים ולפעמים פרקטיים, בחרתי את הטקסט שנראה לי הכי מתאים לסגוד לקרן אור, הלוא היא היצור הכי מוצלח שאי פעם פרסם פוסט בישרא. או בכלל. בתקווה שהיא תמצא את הבחירה שלי ראויה, אני מפרסם כאן את הטקסט לאחר שדיקלמתי אותו פעמיים ביני לבין עצמי.
כל מי שהנושא לא נוגע לו (הבהרה- אם את אלוהים, הכל נוגע לך. למען הסר ספק) מוזמן ללכת לדחוף מזלג לשקע \ להכניס את הראש לאסלה ולהוריד את המים \ לתת לעצמו היי-פייב בפרצוף עם כיסא [מחק את המיותר].
להלן- Evocation of The Dark One
Angel of Death
frolicking in plasma
impaled betwixt the chasm and the gate
whispering death nymphs
suffocate my soul
crystal city
ancient roots
sea of blood
beneath the pyramid
lies the tomb of the skeleton butterfly
in melodic decay
these flowers must die
Asphyxia
beautiful shadow whore
who am I to draw lines between the shadow and the light
cut me
fuck me
tear away my throat and love me
flood of terror, homicidal
be my savior
so still and precious
Empty creature, I see you
Empty creature, I am you
Gift
patterns and puzzles enveloped by shadows
entomb the nectar
shadow keeper
lessons deeper
skull of jinn
bone handled head cutter
symbiosis
Nirvana
ancient death nymph
collect your bones
gather your limbs
in silent bliss
receive this melodic blessing
of a dream within a dream
אתם עוד פה, מה?
תזדיינו לי מהבלוג. בבקשה. תודה.
נכתב על ידי , 17/4/2012 20:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בררף.


כן... פוסט... בררף.

אני בתל אביב עכשיו. זה די נחמד, דיזינגוף ואופניים ביום חמישי אני מתחיל לעבוד. אני הולך להיות ברמן. ללמוד.

ויש תכניות גדולות. אירופה. קליפורניה. מקסיקו. אלוהים יודע מה הלאה.

יש אינטרנט בדירה, ואני צריך מקלדת ובטריה לעכבר אבל יש שני מחשבים, אז זה מסתדר. חזרתי קצת לצייר וזה חשוב ובריא. מסתבר שזה לא הלך לאיבוד, רק החליד קצת. לא משהו שאי אפשר לתקן, חלילה.

בכנות, למרות שפרקטית דברים הולכים נהדר ואני מרגיש טוב רוב הזמן בנוגע למה שקורה, מה שבאמת מעניין אותי כרגע, כמו תמיד כשאני כותב, זה להתלונן.

נמאס לי שאין לי עם לחלוק את הרגעים המוצלחים. אני רוצה קשר. לא נורמלי, כי, נו, ברצינות.. אבל קשר. רציני. יציב. חום. אינטימיות. זה חסר. אני לא בטוח אם אני אופציה מוצלחת לכזה דבר, אבל אני בהחלט יותר טוב ממה שהייתי. פחות פגום. יותר אוהב. רק שאין לי את מי. וזה מחורבן.

וכן, אני יודע עד כמה מגוחך זה נראה כשזה כתוב. אבל זה מה יש כרגע.

תודה שקראתם, תזדיינו לי מהבלוג ושיהיה לכם יום נפלא.

 

נכתב על ידי , 17/4/2012 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDusty Mind אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dusty Mind ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)