לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אלו החיים D:


זה הבלוג שלי.החיים שלי ועוד כמה דברים...

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 257387989 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

אז למה אמא למה זולגות הדמעות מעצמן ?


ארבעה חודשים של אושר

ארבעה חודשים של אהבה

הסתיימו בלילה אחד.

לילה מלא בדמעות 

לילה מלא בכאב.

אני מתגעגעת,

כמה שזה היסטרי וילדותי,

מתגעגעת לשמוע את הקול שלך 

מתגעגעת להודעות

שאתה אומר שאתה אוהב אותי

כנראה שאנחנו כל כך שונים

משני עולמות ,שני קצוות שונים

כן אני עייפה אבל לעייפות שלי יש סיבה

ביום שתתחיל לעבוד ותקום כל בוקר בשעות שאני קמה

תוכל להתלונן על העייפות שלי כי אולי תרגיש מה זה.

חייל משוחרר יוצא עם ילדה לפני גיוס.

כן אני ילדה אבל זה מה שבחרת לעצמך

מההתחלה ידעת לאן אתה נכנס

אז להגיד שאני ילדותית ? לוקחת הכל כמובן מאליו ?

להגיד שאתה במקום האחרון אצלי כי היה לי חודש קצת עמוס בעבודה ?

מצטערת שיש לי מוסר עבודה שאני דואגת לחיים שלי 

שאני דואגת לעצמי שיהיה לי כסף בגיוס.

כמה חלמתי שנגיע לרגע שאני מתגייסת ואתה תהיה שם איתי.

שתבוא לבקר אותי בשבתות

שתהיה שם בשבילי כשקשה לי

אבל לא,

העדפת להרוס הכל לפגוע בי בצורה מטורפת והכל ?

הכל בגלל שאני עייפה.

כי אני אשכרה עושה משהו עם החיים שלי !!!

בחיים לא בכיתי בצורה שבכיתי בלילה,

בחיים לא הברזתי מהעבודה והנה לכל דבר יש פעם ראשונה לא ?

הכאב גדול ממני,

הכל גדול עלי,

אני מעדיפה להדחיק,

לעטות מעלי את המסכה של המאושרת השמחה שכלום לא עובר עליה

אבל בסתר בחדר שלי לבד,

הדמעות זולגות מעצמן.

הבכי לא נשלט

הכאב עצום.

אוהבת  ? עד מתי ?

שהגיוס יגיע ואני אצליח לשכוח...

ברגעים האלה של הכאב אני יודעת מי אמיתי 

מי תמיד יהיה לצידי בכל דבר.

ואמא שלי המדהימה שתתמוך בכל החלטה שאני אקבל.

שתמיד תהיה שם בשבילי שלא תשן כל הלילה רק בגלל שרע לי

בגלל שאני בוכה.

בגלל שלי כואב.

מעריכה את אמא שלי,

מעריצה אותה !

אין אנשים מדהימים כמוה.

וזכיתי ,

פשוט זכיתי במשפחה מדהימה ובחברים תומכים.

 

נכתב על ידי , 5/9/2012 19:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,134

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובת חוטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובת חוטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)