לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אל תחפשי משמעויות בשמיים

Avatarכינוי:  גרגמלה

מין: נקבה

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

פרימרק


בחרתי בחיים.
תחילה בחרתי לנשום ואז בחרתי לזחול. אחר כך התחלתי ללכת ואז לרוץ. מהר מהר מהר. כל כך מהר ששכחתי לנשום. 

אני חיה. חיים מלאים. חיים עם הרבה אושר והגשמת חלומות ואתגרים עצומים ומכשולים אסטרונומים. אני קמה בבוקר ולא רוצה למות. אני קמה בבוקר עם רצון (לפעמים קטן לפעמים גדול) להתקיים בעולם ולחלוק איתו את מה שיש בי. 
בחרתי לרדוף אחר החלומות שלי. בחרתי לראות עולם. להיות טובה אל עצמי. להעשיר את עצמי. להיות חזקה ואיתנה ועמידה ויציבה ועוד שלל שמות תואר לאישה חזקה ומצליחה. 
בזכות עצמה. לבד. 

*

לפעמים הכאב כל כך ממכר שלטבוע בתוכו מרגיש כמו הדבר היחיד והנכון לעשות. להכנס למיטה ולשקוע בתוך זכרונות שורטים וחורכים. שורפים מבפנים ומזכירים במשך דקות ארוכות למה רציתי לבחור הפוך. 
כמו לחיות עם זיכרון של המת הקרוב אלייך ביותר. 
בחרתי לחיות חיים מלאים יחד איתי המתה. 

*

החיפוש התמידי אחר מגע לא נעלם מעולם. הוא עבר אבולוציה שלמה; מהרס עצמי תהומי וניסיון עז להעיר אותי המתה, להבנה שהיא לא תחזור ויש לחגוג את זו החדשה. חגיגה צבעונית ושמחה של גוף חדש וער, פועם, חי. חגיגה של אהבה גדולה עם הגוף. כי אפשר. 

וגם החגיגה סופה ידוע מראש, לא כל חגיגה חגיגית באמת. 

*

התחמקות תמידית ממערכות יחסים. 
בכל מקום בעולם. 
כישפתי אותך בקסמיי ורגליי ועיניי הירוקות? יופי. דחוף לי אצבעות ותעשה לי נעים ואחר כך תלך כי בחיי (שבחרתי) שאין לי כוח.
ואם כבר מצאת חן בעיניי, אדאג להזכיר בכל הזדמנות שאנחנו פה רק לכיף ואנחנו בעצם רק חברים. שחס וחלילה לא תחשוש שאני איזו נקבה נזקקת לחום ואהבה ותברח. 
אני לא צריכה את החום והאהבה שלכם. אני יכולה לבד. בחרתי בחיים, לגמריי לבד. בלי עזרה, בלי ידיים. 



האדם היחיד (שאני יודעת עליו) שאוהב אותי בכל ליבו המקסים (והאובססיבי) מבוגר ממני ב20 שנה ונמצא בקצה השני של העולם. 
לא נראה לי שככה מרגישה אהבה.


נכתב על ידי גרגמלה , 31/5/2017 03:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגרגמלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גרגמלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)