לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ThisIsMyLife


" את אומרת שאת לא חזקה בלהיות חזקה, אבל החוזק שם .... "

Avatarכינוי:  Rawr.Sap

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

אחרי יותר משנה, באתי להגיד שלום


שנה+ שלא דרכתי פה, בעיקר בגלל המחשב שנהרס, או אולי גם קצת בגללי שנהרסתי טיפה בעצמי. בטח שילוב של השניים.


לא יודעת איך הלילה הזה הביא אותי להכנס לכאן שוב, עם אותו שם המשתמש, ואותה הססמא, ולראות שהגיל פה בצד הגיע כבר ל19 (שתיכף יהפוך ל20), מה שעד לא מזמן זכרתי שהיה 13, והרגיש שלנצח ישאר 13.


החיים קרו לי ודברים השתנו וגברים הלכו והלב נשבר וקם ונשבר שוב והתרומם חזרה. זכרתי שנה נוראית של בזבוז זמן מטורף והרבה כעס על עצמי ועל כל מיני בחירות שגויות שעשיתי אולי בלי לחשוב.


עכשיו מרגישה בוגרת אבל ילדה, עתידה לקבל עוד החלטות שגויות ואולי שוב לשבור לי את הלב


אבל מה החיים שווים בלי כל הטעויות האלה


בלי כל השברונות האלה


איך נרגיש חיים בלי כל זה ?


עכשיו, אחרי קרוב ל20 שנה אם אגדיר את עצמי, לפחות אדע שאני אנושית.


אנושית, רגישה.


ומותר לי.




אחרי מליון שנה שלא דרכתי פה אשמח ליצור שיחה עם גולשי ישרא, 


לא בררנית, הלב פתוח לכולם, ולכולן .


רק להגיב ונמצא דרך לדבר פרח

נכתב על ידי Rawr.Sap , 8/2/2016 03:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRawr.Sap אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rawr.Sap ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)