לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דו''ח יומי - המעקב שלי אחר עצמי והעולם


ללא עבודה וללא פרנסה מתחזק מערכת יחסים חדשה ששום דבר כבר לא ברור בה. אלו היו נתוני הפתיחה כשהחלטתי לתעד את העניין הזה..... בבלוג זה אכתוב ככל העולה ברוחי ואשמיע את דעותיי על העולם ובכלל

Avatarכינוי:  pr hank

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011


עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי והיום בעקבות דיון שהתפתח ביני לבין חבר היגעתי להמון תובנות שחשבתי שכדאי להעלות על הכתב .

העולם שלנו עומד בפני נקודת מפנה בעצם אנחנו ממש בעיצומו של תהליך שאני מקווה שבסופו של דבר יביא אותנו להיות חברה הרבה יותר טובה – עכשיו כשאני מדבר על חברה אני לא מדבר על מדינת ישראל תצאו רגע מהתפיסה הזאת שיושבת לנו בראש כל הזמן ותכניסו לצמכם את עניין החברה כעניין של האנושות כולה .

במשך שנים כולנו חונכנו על אותם ערכים חומריים שאומרים שכל מה שאנחנו צריכים בחיינו זה רק להרוויח כסף ורק לגדול ולהעצים את עצמנו מבחינה אישית אך ככל שעבדנו וככל שהרווחנו וקנינו יותר רק הרגשנו ריקים יותר מבפנים , הפכנו להיות חזירים בפני עצמנו רק רוצים עוד ועוד ועוד ….

אנחנו לא עושים שום דבר בשביל האחרים והם גם לא עושים בשבילנו ובשביל רבים מאיתנו זה בסדר גמור . אנחנו תולים את האשמה בשלטון ולא עושים דבר כדיי לשנות את המצב משאירים אותו בדיוק כמו שהוא, תולים את האשמה בממשלות ובשרים הם לא האשמים .

האשמים הם אנחנו בלבד שלא אומרים דבר ולא משנים שום דבר ואלו שכן אומרים וכן עושים אנחנו הופכים אותם לדבר שהוא חריג מהחברה ובעצם מגלים אותם מאיתנו. לא סתם המהומות ברחבי העולם הערבי פורצות בזו אחר זו אלו הם המקומות שבהם הדיכוי החברתי של האנשים שכן מוכנים לשנות וכן ניסו לעשות דברים היה בעצם הדיכוי גדול איי פעם.

חונכנו להיות חברת מיינסטרים בלי שוליים ואת השוליים הפכנו לדבר רע מוקצה או במקרה הטוב מגניב אבל לא באמת חשוב .

השוליים אצלנו רדומים כבר המון זמן בלי שמישהו יעיר אותם , ניתן לראות את זה במוזיקה שמשמיעים לנו בתרבות שמראים לנו ואפילו בעיתונות שלנו .

אבל לא !!! אני לא מאשים את את אלו שאחראים על כל זה כי הם בעצמם קורבנות של התפיסה החברתית הזו הם פשוט לא מכירים שום דרך אחרת …

גם הפוליטקאים שלנו לא מכירים דרך אחרת הם גדלו באותה סביבה שכולנו גדלנו בה.

ברור שישנם כאלה שהם שונים אבל כוחם מועט והשפעתם דלה בעקבות הדיכוי שכולנו התרגלנו להפיל על מחשבות מהסוג הזה .

העולם ותושביו צמאים לשינוי אך עדיין לא הצלחנו להבין איזה סוג של שינוי אנחנו צריכים , עדיין לא הצלחנו להגיע לתובנה הנכונה עבור חברה מושלמת .

בני האדם תמיד חיפשו את הדרך לשנות את העולם ואת הדרך להצליח "בפרוייקט" הזה שנקרא "החברה המושלמת".

מה לא ניסנו: מהפכות חברתיות כמו המהפכה הצרפתית,קומניזם,סוצליאזם,קפיטלזם,ההיפים בשנות ה60 וה 70 ,אפילו דת !!!! שום דבר לא שרד את מבחן הזמן נכשלנו בהכל ולא הצלחנו לגבש חברה שבה יש מקום למחשבה חופשית לצד שלטון וסדר ההכרחיים לחיים מסודרים ומוצלחים.

נראה שהעולם שלנו צועד בצעדי קטנים מאוד לכיון מציאת הדרך החדשה ומציאת הפתרון אלו אומנם צעדים קטנים אך עדיין צעדים.

זה מתחיל כרגע בעולם הערבי אבל אין לי שום צל ספק שזה גם יגיע לעולם המערבי .כולי תקווה שהפעם האנשים שצועקים לשינוי ולדרך חדשה לא יחשבו "מוזרים" או " חריגים "

והם יקבלו איזה אוזן קשבת מצד המיינסטרים השולט.

השינוי הזה יגיע גם באמצעות שינוי כל התפיסה הכלכלית שלנו ומציאת דרך חדשה לנהל את כלכלה העולם דרך שתהיה איכשהו מאפשרת צמיכה והתפתחות עסקית ועדיין דואגת לאזרחים הקטנים החלשים שלא מצליחים מין חברת "קפיטל-סוציאליזם" שמשלבת את שני הערכים של התנועות הללו.

זה יהיה קשה אך זה אפשרי אם רק ננסה כולנו יחד ולא נסתום פיות של האחר ונבין שבכל דרך או אמת יש יותר מזוית ראייה אחת .

רק אז אולי נתקרב לפתרון שאנחנו מחפשים מאז ומתמיד כחברה אנושית כללית .

ויש גם דבר אחד שממנו אנחנו צריכים להיזהר בכל המהפכה הזאת אסור לנו לשתף פעולה עם אותם האנשים שכל מטרתם היא להיצטרף למהפכות אלו אך ורק למטרת קידומם הפרטי .

אנו צריכים להיזהר מכל אותם כהני הדת הפאנטים בעולם הערבי וכל אותם תאבי הפרסום בעולם המערבי, מהטורפים באמת שרק מחפשים את האקשן והכי הרבה עלינו להיזהר מלהפוך למאוסים בעיניי עצמנו או להפוך לסתם אופנה חולפת זוהי הסכנה הכי גדולה שלנו של כל תנועת מהפכה אנושית.

לסיכום הלוואי ונצליח למצוא את הדרך הנכונה והלוואי ונצליח לשנות.

נכתב על ידי pr hank , 1/2/2011 17:05   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





151
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpr hank אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pr hank ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)