לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורו של אננס



Avatarכינוי:  Julliana

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

white rose


 

 

30.7.15

 

בוקר אור! 

 

אני אוהבת פרחים, יש בהם משהו שמעלה חיוך. אז קניתי פרחים לחדר.

הרגשה אחרת לגמרי לקום בבור לפתוח את העיניים ולראות פרחים בחדר.

לא חושבת שזו צריכה להיות מחווה של גברים בלבד. אישה צריכה להביא פרחים הביתה בלי קשר לחג. לדעתי.

 

 

טוב אז קמתי בעשרים ל9 והתחלתי באימון בוקר השרירים טיפה תפוסים אבל

זה יעבור! אני לא מוותרת. נכון לימודים זה באסה אבל לא באסה כמו לגלות שירדת מהכושר שלך.. הייתי רצה 10 קילומטר בחוף עושה אימונים והיום לא. 

די מאוכזבת אבל אני יחזור לזה! יש לי שלושה חודשים לחזור לעצמי.

קפצתי בדילגית ועשיתי את האימון מהסרטון הבא: 

 

30 Min Fat Burning Cardio Workout - Bipasha Basu Unleash 'Full Routine' - Full Body Workout

 

 

 


ארוחת בוקר: 


יוגורט אקטיביה

רבע מנגו 

אפרסק 

חופן גרנולה 


וכמובן נס



ועכשיו מה עוד יש לי לעשות בחיים חוץ מללמוד למבחן אחרון? 


אז כן. הולכים ללמוד. 




המשך יום נעים!

ג'וליאנה

נכתב על ידי Julliana , 30/7/2015 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בטטה :)


 

 

 


ארוחת צהריים:

 

הייתה כף קוסקוס ( לא אמיתי לצערי, מסוג של שקיות מנה חמה..) וירקות מאודים. 2 ממולאים קטנים (כרוב ובשר).

 

 

 

יצאתי עם אמא ליום של סידורים וקניות.. קנינו לאבא מתנה ליום הולדת, אמא קנתה בגדים וגם אני התחדשתי בכמה דברים.

כייף לעשות קניות הגברים לדעתי מפספסים ממש P: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ארוחת ערב: 

 

סלט בטטה!!! יאמי:

 

חצי בטטה בינונית מטגנים עם המון טבלינים על מחבת. 

בנתיים בצד עושים את הסלט: עגבניות שרי, חסה, פטריות, שמיר,
ואת כל הטוב שיש במקרר. מוסיפים את הרוטב לסלט ובלוגרית. מעל כל זה שמים את הבטטה החמה.

איזה שילוב מדהים! אחד הסלטים! 

ותה ירוק בצד עם לימון - התאהבתי בו ממש!

 

ערב מקסים,


ג'וליאנה

נכתב על ידי Julliana , 29/7/2015 17:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,936

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJulliana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Julliana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)