לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

perlerbead shop- בלוג מכירות, חרוזי גיהוץ


בלוג מכירות- חרוזי גיהוץ ועוד כל מיני XDD

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

הגרלה+מדריך


היי

מנישמע?

 

אז.. מה ישלנו היום?

*2 מדריכים

*הגרלה!!!!!!!!!!!!

אז מדריך ראשון מיוטיוב-

ומדריך שני שלי של ציפור-

(סורי המדריך לא עולה לי אני אנסה שוב מאוחר יותר ><")

 

 

 

 

ועכשיו..

.

.

ה ג ר ל ה !!

 וההגרלה על שובר מתנה לחנות שלי בסך 30 ש"ח +הפתעה ממני ^^

אז.. בשביל להירשם להגרלה צריך להיות מנויים ולכתוב לי בתגובות שאתם רוצים להשתתף בהגרלה המגיב הראשון יקבל 2 קולות ולכן יהיו לו יותר סיכויים לזכות אז.. בהצלחה לכולם!!

 

לשאלות או הזמנות דברו איתי בפייסבוק- [email protected] או במייל שלי [email protected] ^^

נתראה בקרוב ^^

 

 

בייי

 

נכתב על ידי , 8/6/2011 18:29  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד..


יאללה עוד מנוי אחד ולפחות 5 תגובות בפוסט הקודם ועולים 2 מדריכים, תמונות של דברים שהכנתי והגרלה לקראת ה1000 אלף כניסות!!

מחכה לכם הגרלה ענקית!!

אז שווה להירשם XD

 

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2011 10:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לperlerbead shop^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על perlerbead shop^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)