לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי חייבים להוציא איפשהו את הכעס על האנשים :\


זה יותר פריקה,עם תמונות כנראה ולא אכפת לי אם תקראו או לא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

גאד ילדה את פשוט יצורה


 

 

 

נמאס לך ממני,אז את מתעלמת?

 לפגוע ככה?

גאד מפגרת תתבגרי כבר .

אני השתניתי אבל גם את.

ואם את לא רוצה לדבר יותר תגידי ואל תמציאי סיבות מפגרות שרק יפגעו בי יותר

זה רק אומר שאני יותר מדי טובה בשבילך אז תפסיקי לחוש >_<

קנאית,אני יותר טובה ממך (:

ולהאמין שהיינו חברות הכי טובות :\

ססס..><

 

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

 

טובנו תתעלמו זה היה פריקה על מישהי שממש פגעה בי,

תהנו לכם משיר חמדמד :]

 

נכתב על ידי Danchgir^_^ , 4/2/2011 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים צבועים...:\ שזה פשוט מגעיל


נמאס כבר,פשוט נמאס לקבל תגיות.

אז היא בלונדינית,זה אומר שהיא טיפשה?

אז הוא ג'ינג'י,אז הוא עצבני?

אז הוא בא עם צעיף,אז הוא הומו?!

זה פשוט מזעזע מה שהולך בחברה היום.

בפעולה בצופים ישבנו ודיברנו על זה,

יהודי הרג יהודי הומו,איפה אהבת האחים שאמורה ללכד אותנו ביחד?! :\

רוצים שלום עם ארצות אחרות,שקודם יהיה שלום בינינו..בתוך העם......

סובל

 

טוב,ועכשיו לטובה 

החלטתי שאני רוצה לנסות לתפור משהו,

ישבתי על זה כמה שעות,מדדתי את עצמי,גזרתי בדים,נדקרתי ממחט ): אבל בסוף,זה הביא את החצאית המושלמת הזאת:


וגם..אחרי התעודה (הלא כל כך גרועה,אם לא מחשיבים תנ"ך ומתמטיקה)

אמא לקחה אותי למרכז קניות,ושם מצאתי את הדבר המדהים הזה:




 

 

נכתב על ידי Danchgir^_^ , 2/2/2011 20:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז..בלוג? ;]


אז..הבלוג הראשון שלי :DD

פתחתי אותו בעיקר לפריקה..כמה שנמאס מאנשים,ואולי גם לכתוב כמה קטעים..

רוב הסיכויים שאנשים ממילא לא יכנסו לכאן,אבל אני עושה את זה בעיקר בשביל עצמי ;]

נעים להכיר?

קוראים לי דנה :D

ואני בחטיבה,איכשהו אפילו הגעתי לכיתת מצויינות ((:

יש לי הרבה חברים,אבל מתוכם..אמיתיים? אולי שלושה.

אז לפוסט ראשון אין לי הרבה מה להגיד,גם כי אני די מאחרת לאחת הבנות הכי מדהימות שיש בעולם ♥


לסיום שיר נחמד (:

 http://www.youtube.com/watch?v=4NErh_xVSrY&feature=related

נכתב על ידי Danchgir^_^ , 2/2/2011 16:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Danchgir^_^

בת: 25

Yahoo:   

תמונה



מצב רוח כרגע:


168
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanchgir^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Danchgir^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)