לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lake of fire


Shreds of my Existence

כינוי:  i'm not like them

בת: 35

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015


לעיתים זכרונך

מתגנב

מתפתל בתוכי

ממלא את החלל

בריקנות

נכתב על ידי i'm not like them , 31/12/2015 14:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני עדיין אוהבת אותך, אני לא אכחיש, אפילו שזה כואב ואיני יודעת אם אי פעם יעבור.

אני רוצה שהיה לך טוב, גם בלעדיי. 

מקווה שחזר לך הניצוץ לעיניים, היה קשה לראות אותן כבויות.

חנוכה עכשיו וזה מזכיר לי את המסיבה בבית שלך בשנה שעברה.

עצוב לי שבחרת בדרך הזאת, עצוב לי שככה זה הסתיים.

אני לא כועסת, בעיקר מאוכזבת.

עשיתי שלל טעויות שרציתי לשפר, רציתי שנהיה הטובים ביותר, אבל לא הייתה הזדמנות.

אני מתגעגעת לדברים טובים שהיו ולכאלו שהיו יכולים לקרות.

אני יודעת שניסיתי מה שיכולתי, אבל לצערי לא הצלחתי להגיע אלייך.

קצרו ידי מלגשר על תהום הפער בינינו.

כמו בפעמים הקודמות של התאהבות נכזבת, קשה לראות את העתיד המתוק.

אפילו שכשלתי להשתחרר בהתחלה, בכל פעם נוכחתי שהפרידה הייתה לטובה.

לא משנה כמה זמן זה לקח, בסופו של דבר התגברתי.

הבחור שהגיע אחרי היה התקדמות עצומה, חיונית.

הפעם אני מאמינה יותר מתמיד.

יודעת שאתה קרוב.

מחכה לך, אהוב שלי.

נכתב על ידי i'm not like them , 14/12/2015 21:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,793

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi'm not like them אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i'm not like them ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)