לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  ילדה שהתבגרה

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012



הרבה השתנה מאז הקיץ האחרון, הרבה השתנה בנינו ואני יודעת ומרגישה שזה כבר לא כמו פעם,
רק שעד עכשיו ניסתי להחזיר את מה שהיה, ניסתי להתקרב ולהראות שהכל בסדר
אבל היום הבנתי שזה אף פעם לא יחזור להיות כמו שזה היה. התרחקנו, כבר לא כ"כ חברות טובות כמו פעם, והיו לי
אלף הוכחות מול הפרצוף ואני פשוט עצמתי את העיינים, אבל זהו. פקחתי אותן.
ויודעת מה? עכשיו זאת אני שלא רוצה לחזור לפעם.
מעכשיו אני מתקדמת הלאה, בלי להסתכל אחורה... והיחס שלך היה כ"כ מזלזל ומגעיל בזמן האחרון, שפשוט נשבר לי.
אני יכולה לסבול הרבה דברים, אבל לא את זה.



.Goodbye my friend 

נכתב על ידי ילדה שהתבגרה , 28/9/2012 17:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי שיהיה לי סיבה להישאר בבית לאיזה שבוע שבועיים, בא לי אפילו להיות חולה בשביל זה.
פשוט להתנתק מכולם, לא לענות לאף אחד, לא ללכת לבית ספר...
אני צריכה קצת זמן לעצמי לבד, כי אני מרגישה כזאת ממורמרת ואני שונאת את זה.
אבל אני לא יכולה להתעלם ממה שאני מרגישה ואני מרגישה בעיקר ייאוש ובדידות.. וזאת רק תחילת השנה.
אין עם מי לדבר. אין עם מי לדבר.  
נכתב על ידי ילדה שהתבגרה , 5/9/2012 22:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה שהתבגרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה שהתבגרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)