לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציפוי

יש נשים שנולדות עם קרום חלקי.

כינוי:  S.K.A

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

9/2011

happy desert



האדמה נמרחה למעלה, שאפה לשמיים

האבנים נזלו למעלה ניסו להגיע לרקיע

השקיעה הייתה מלווה במיליון צבעים

 וכולם היו שמחים,

תחושה אפוקליפטית נישקה אותנו

צחקנו הרבה.

שמי הלילה הרכיבו עץ ענקי

והמוני הכוכבים היו עלים על ענפים.

הכוכבים ניצנצו בצבעים של טורקיז ובורדו.

לרגע השמים היו שמיכה עם חורים, החורים היו הכוכבים,

והצבעים שחלפו בתוך הכוכבים היו רכבת שמטיילת מתחנה לתחנה.

המגע של העלה, המגע של הגזע, החיספוס ליטף לי את העור.

כשהשמן נשפך לי על הגב נגלה בפני אום וכל צבעי הקשת

הגב שלי היה אשרם ובשכם שלי היה צ'אי שופ.

 

להוריד נעליים זה הדבר זה הדבר

 

שכבתי על הדשא והוא היה אינסופי כמו במשאלה שלי,

פקחתי את העיניים וראיתי עץ משמאלי, דשא מסביבי,

ואופק מלא הרים ושמיים מתכוננים לשקיעה

הצבעים הכחולים החומים הירוקים התמזמזו לי מול העיניים

ורוגע עטוף באושר מילא אותי

סובבתי את הראש וראיתי מרחוק רחוק את השמלה של שני ליד הטוטם במדבר

בתוך שניות קמתי ולא הפסקתי ללכת במשך זמן לא ידוע

בדרך אל הטוטם,

הקרקע נמתחה אל השמיים

הגעתי לשם וקרסתי לשקיעה

שכבתי במדבר ערומה

נכתב על ידי S.K.A , 5/9/2011 15:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS.K.A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S.K.A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)