לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  .Sparkles

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

taking chances


השבוע שעבר עלי היה מלא בתובנות. (:

הבנתי שאני צריכה לדבוק בתפריט מסויים ובדרך מסויימת, כי אני מצליחה להתפזר די הרבה.

תקופה רגועה כזאת, של איזון כללי, שמתהרהר טיפה לפעמים אבל זה רק בראש שלי.

 

אני מקווה רק שהכל לא יהרס.

 

 

יום חמישי 29.7:

בוקר: 

ביניים: 

צהריים: 

ביניים: 

ערב: 

לילה: 

 

 

 

 

m-o-d-y:
end of the world
soon

~
Oli Sykes from Bring me the horizon
~
~
~
Paramore - Conspiracy
bless-the-sleeping-veils:
decimat0r:
earthtocarolyn:
decimat0r:
Warped Tour
Stop I'm crying
It's a gif of warped tour, why the hell are you crying?
The more important question is why aren't you crying?
Oli Sykes from Bring me the horizon
THE SEVENTH GATE
sincerelyhappines:
(via TumbleOn)
~
~
~
sincerelyhappines:
(via TumbleOn)
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
antoniotheturtle:
idontcareifyou-recontagious:
aggsart:
Austin Carlile's hands
this is so beautiful.
This is so amazing oh my
נכתב על ידי .Sparkles , 23/7/2013 23:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Sparkles אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Sparkles ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)