לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Heart Of The Blue Eyes Dragon


החיים שלי, משעמם, אופטימי מידי, ממוצע, ריבים, שטויות, סיפורים, חיוכים, חברים, אהבה, בית ספר. כרגיל!

Avatarכינוי:  signer-The heart of the blue eyes dragon

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

This is a war


כשהמתקפה הזו התחילה השתדלתי להישאר רגועה.

/הם/ כבר הספיקו לקחת ממני שתי בנות משפחה.

אנדרו

היה

כל

מה

שנשאר.

חשבנו שזה נגמר, שהפסקת האש עומדת להיות ארוכה הפעם,

שנוכל להרגיש בטוחים כמו פעם,

בלי האיום הזה מצידם.

אבל כשאני עומדת כאן, מולו,

כשהוא חיוור כמו סיד והעיניים שלו עצומות לעברי אני יודעת שלא אני הייתה זו שטעתה,

אלא הם.

אלו שאמרו שזה הסתיים.

עשיתי הכל בשביל להגן עליו,

החבאתי אותו מפניהם.

אבל אני יודעת שלא עשיתי מספיק.

אני עומדת מול הגופה שלו,

זה נראה כאילו הוא ישן בשלווה.

גם כשהיה חצי חיי הוא מעולם לא היה שליו.

תמיד היה לו למי לדאוג.

חוץ מלעצמו.

כך שאני הייתי צריכה לעשות את זה.

הוא שוכב בשקט על ערמת ורדים.

חיוך רפוי.

אני שומעת את ליזי ואת הבן שלו בוכים.

ארבעה אנשים באו לחלוק לו כבוד אחרון.

לא סיפרנו על זה לשאר.

אנדרו....

אנדרו היה הערפד הנחמד ביותר שהכרתי...

מתוך חיבה וכבוד לבני האדם השתדל לצוד מעט מאווד.

אני זוכרת את הרזון שלו....

כמה זה הכאיב לי לראות את זה.

הוא לא היה במצב טוב.

בדיוק כמו אחיו הצעיר.

הבן שלו.

החברה שלו.

אני.

היינו פשוט חבורת אנשים עלובים שבהו בעיניים צורבות בבחור ששכב שם.

כבר בכיתי המון.

כשהבנתי שלא אראה יותר את החיוך הסנובי המכאיב שלו,

כשידעתי שלא ארגיש את הזרימה החדה שלו דוקרת אותי בבטן.

והדמעות החלו לזרום שוב.

הם ביקשו ממני לשיר את השיר שלו.

כשההספד נגמר, ניגשתי אני אל ארון הקבורה שעמד בקדמת הכנסייה,

התכופפתי אליו, אחזתי בידו והמילים התנגנו מגרוני בקול גבוה ואיטי.

הכרתי את השיר בדיוק מירבי.

כל תו ותו במקומו.

כל מילה ומילה במקומה.

נזכרתי בקול שלו.

הוא היה המורה שלי.

הקול שלו היה המנחה שלי,

בתוך הראש.

סיימתי במילים שקטות שהכאיבו לי בקול חנוק.

"לו יכולתי, הייתי מתה רק בשביל לפגוש אותך, להתנצל, להחזיר אותך...

אני מצטערת אנדרו, עשיתי הכל."

...........................................................................................

WE LOVE LIKE VAMPIRES

You move through my body like an ocean, yeah
Didn't take you long to get to my heart
I stood on your porch in the commotion
Of the bustling city and it's busy heart
Well i sat in your room and played my six string
Laid back and stared up at your ceiling
Well your hair looked so good over my shoulder
Now we're getting older, time has no hold on me
But she's got 
She's got control over me

(Tonight has lasted long enough)
The sun is coming
(From dusk 'till dawn we tear it up)
The sun is coming out
(I just want to hear your sounds)
We love like vampires
(You'll be lost and never found)
Dance in the underground

I think that I've lost all of my feelings
No, I think it's you that last all of the meaning
When the world turned around and around yeah, ah
The love that we found has gone drifting away
She's always drifting 
She's always drifting away

(Tonight has lasted long enough)
The sun is coming
(From dusk 'till dawn we tear it up)
The sun is coming out
(I just want to hear your sounds)
We love like vampires
(You'll be lost and never found)
Dance in the underground

You know i said you never
You know i say
Oh yes its so well
You know i said you never fight fair
Your always jumping on my back
You bit my neck like a bad habit,
Yeah now it's all coming back

(Tonight has lasted long enough)
The sun is coming
(From dusk 'till dawn we tear it up)
The sun is coming out
(I just want to hear your sounds)
We love like vampires
(You'll be lost and never found)
Dance in the underground 

נכתב על ידי signer-The heart of the blue eyes dragon , 17/12/2011 08:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההרגשה הזאת כשאתה...


לחוץ-כשכל דבר קטן יקפית אותך, כשהלב פועם במהירות והריאות דורשות יותר אוויר, כשהכל נדמה אפל יותר מהרגיל והכל סוגר עלייך, כשאתה מרגיש דחוס והכל מתכווץ אצלך.

 

שמח- כשאתה לא מסוגל להוריד את החיוך שמרוח לך על הפנים, כשבלי סיבה אתה מתחיל לדלג לך ולשיר.

 

מאוהב- כשהלב שלך פועם בחוזקה בכל פעם שאתה רואה אותו, כשאתה יושב ובוהה במשך שעות וכל מה שאתה חושב עליו זה האדם שאתה אוהב.

 

עייף- טוב נו זה מה שיש לי עכשיו, ליל"ט

פירוט על היום יבוא מחר (כנראה שלא..)

נכתב על ידי signer-The heart of the blue eyes dragon , 1/12/2011 20:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





746
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsigner-The heart of the blue eyes dragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על signer-The heart of the blue eyes dragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)