לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטרה: שאיפה לשלמות


אם תסתכל על ההר ותבכה שהוא גבוהה , איך תגיע לפסגה???

Avatarכינוי:  ~++Control++~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

חזרתי!!!!!


אחרי שנים שזנחתי את הבלוג, החלטתי לחזור ולעקוב אחר הדיאטה שלי רק שהפעם המטרה שלי היא להרזות ולשמור על זה (ובמילים אחרות להפוך את זה לאורך חיים בריא.




 כיום המשקל שלי הוא 64.5 ... כן כן חזרתי למשקל המקורי שלי :) 

אז ככה, המטרה שלי לדיאטה הקרובה ובכללי הם:




* להגיע למשקל 52 קילו



* לא להרעיב את עצמי 



* להפוך את הדיאטה לאורך חיים בריא ונכון



* להיכנס קצת לכושר (בהחלט לא יזיק קצת שרירים:)



* למצוא עבודה 



* לשפר את האנגלית



* לטייל בעולם 



* להירשם ללימודים באוניברסיטה





גישל'ה:




"אופטימיות זה שם המשחק" (לא ראיתי את הסרט אבל השם שלו בהחלט אחלה אג'נדה)



 



שיהיה לנו המון בהצלחה ובשעזרת השם נצליח בכל היעדים שנציב לעצמינו! :)
 








תפריט אכילה ליום שישי 2.1.15 

בוקר- קפה + דייסת קוואקר ( 3 כפות קוואקר שיבולת שועל + 2 כפות חלב + כפית קינמון ) [90 קל']



ביניים- 2 מלפפונים + קולה זירו



צהריים- חצי לחמניה + כף חומוס + 2 קציצות של אמא [200 קל']



ביניים-X



ערב- חצי לחמניה + כף חומוס + פרוסת עגבניה + 2 קציצות [200 קל']

מים: 5 כוסות

ספורט: X

סה"כ: 490



 



לא תיכננתי שיצא ככה מעט מבחינת קלוריות אבל אני מרגישה שבעה אז אני מניחה שזה בסדר :)



 



תפריט אכילה ליום שבת 3.1.15



 



בוקר- קפה + סלט קטן + כף גבינה לבנה 5% [30 קל']



ביניים- X



צהריים- דלורית + 3 קציצות הודו + חצי לחמניה [250 קל']



ביניים- תפוח + קצת בייגלה [80 קל']



ערב- דייסת קוואקר [90 קל']



 



מים:3 כוסות

ספורט: X

סה"כ: 450 קלוריות



 
 


תפריט אכילה ליום ראשון 4.1.15



 בוקר- קפה+ דייסת קוואקר [90 קל']



 ביניים- X



 צהריים- 2 קציצות + חצי לחמניה [200 קל']



 ביניים- מלפפון



 ערב- יוגורט + סובין + ירקות חתוכים [200 קל']



 מים- 5 כוסות


 ספורט- X

סה"כ: 490



 






 



Pat Cleveland

נכתב על ידי ~++Control++~ , 1/1/2015 23:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~++Control++~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~++Control++~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)