לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקשר שבפנים


If you can dream it, you can do it - Walt Disney

Avatarכינוי:  אלכס .

מין: נקבה

MSN: 




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

במבט לאחור...


כתבתי בפוסט הקודם על נסיון ההתאבדות שלי. זה היה לפני חמישה חודשים. עכשיו שאני חושבת על זה ונזכרת,אני מבינה שטעיתי.ואני יודעת שזה מאחורי... אני מבינה שלמרות שנראה לפעמים שאין דרך מוצא,לא תמיד צריכה להיות.. מכל מקום כמעת אפשר לברוח,מכל מקום חוץ מעצמך.. הבריחה המוחלטת מעצמך היא המוות.הבריחה הלא מוחלטת מעצמך זה שימוש בסמים,או אלכוהול. אבל בעזרת כוחות נפשיים אפשר להתגבר על הכל.בשביל אותם כוחות נפשיים צריך מישהו,לפחות אחד שיהיה איתך,שיחזיר לך את היד ולא יעזוב.. וההבנה שאתה באמת רוצה לשנות.
באחד הסיפורים שכתבתי פעם פתחתי כך:"לכולנו יש רצונות,אהבות,וחוויות טובות.אבל בסופו של דבר כולנו שואפים לדבר אחד,סיום הסבל".
בסופו של דבר גם ככה נמות,לא צריך למהר עם זה ...
נכתב על ידי אלכס . , 4/12/2012 20:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)