לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמעתם פעם על ביסקסואלים? אני לא ידעתי שזה קיים.. אבל ברגע שידעתי ידעתי שאני כזאת.. גם בנות וגם בנים מגניב לא?? מממ... בעיקר מבלבל.. מאוד מבלבל במיוחד כשיש לך חברות סקסיות במיוחד שלא יודעות כלום ואת בטירוף של סוף י"ב


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

שלום ישראבלוג.. פוסט ראשון


טוב אז מכיוון שזה פוסט ראשון מן הראוי שאספר קצת על עצמי..

אני ביאנקה, היפראקטיבית אמיתית, מכורה למסטיקים, שומעת מוסיקה כל היום, חרשנית שצריך.. בסך הכל נערה נורמאלית, רגילה כזאת..

וזה בדיוק הבעיה שאני לא בדיוק נורמאלית לפחות לא לפי הנורמות החברתיות שיש היום.. אני מאוד שונה.. וכרגע זה בעיקר מבלבל אותי ושולט לי בחיים, בגלל שזה כלכך חדש לי.. הכרזתי על עצמי כבי רק לפני חודשיים וגם זה רק לחבר הכי טוב שלי (הוא הומו לכן היה יחסית קל לספר לו). אין לי שום ניסיון לסבי אמיתי.. כבר יצא לי להתנשק עם בנות אבל סתם בקטע של שיכרות במסיבה. ונכון לעכשיו כל מה שאני רוצה זה להבין יותר על עצמי.. אז אם למישהי יש עצות לאיך להתמודד עם הבלבול הבלתי נפסק והמשיכה המטורפת לכל בת ראויה אנא עזרו לי!!!

יש לי כמה חברות מאוד טובות שהייתי מתה לספר להן אבל נכון לכרגע אני לא רוצה לשלם שום מחיר חברתי או ליצור מתחים ביננו אני מרגישה כאילו כל פעם שאני רואה אותן מתלבשות לידי וקצת נהנית מזה אני משקרת להן.. בוגדת בהן כזה.. אולי החברות שלנו לא באמת כזאת עמוקה אם אני לא יכולה לספר להן משהו כמו זה.. בעיקר אחרי ששבוע שעבר כשהיינו בים אחת סיפרה על תוכנית שהיא ראתה על לסביות ועל עד כמה זה דוחה (אגב זה היה על the L word אחת הסדרות האהובות עלי שתרמה ליציאתי לעולם הבי).

אני רוצה להכיר בנות שגם מעוניינות בבנות רק להכיר! לראות שאני לא היחידה בעולם הזה שזה לא רק בסרטים וסדרות..

כרגע איגי וכל זה זה לא אופציה בשבילי זה קצת רחוק מהישוב המקסים בו אני גרה וגם אין לי אומץ ללכת לדבר כזה לבד אז מה שאני עושה לאחרונה זה מנסה לקרוא באינטרנט על כמה שיותר בנות במצבי אבל בבלאגן שנקרא ישראבלוג לא קל למצוא..

      אז נשים יקרות אם אתן במצבי אני מאוד אשמח לשתף, ליעץ (מהטיפונת שאני יודעת על עולם הלהט"ב) ופשוט לדבר על הכל.. תמיד כיף לשפוך את חייך האישיים למישהו אחר..

 

                      לילה טוב

נכתב על ידי , 7/4/2011 22:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביאנקה בי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביאנקה בי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)