לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אף פעם לא חשבתי שזה ייקרה דווקא לי, מכולם דווקא אותי חטפו "


739983

Avatarכינוי:  רוני-סיפורים בהמשכים

בת: 27

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

פרק 10-


פרק 10 !! 

אהובים שלי אני מצטערת על ההזנחה , כיתה י' , בגרויות זה קשה ! 

אני אוהבת אותכםם המוןןןןןן !!!!!!!!!! 

עדיין לא עניתי על התגובות אני יענהההה השבווע מבטיחההה פשוטטט איןן לי זמן אבל קראתי כל מילה ומילה ! תודה רבה! 

 

פרק 10 - המכתב 

חודש, חודש עבר מאז הכל, מאז החטיפה,מאז הירייה,מאז הבית חולים,מאז החזרה הבייתה, מאז הנשיקה,מאז הזוגיות שלי עם מוטי. 

מוטי.. ההורים שלי עדיין לא מקבלים אותו, זה לא אכפת לי כי אני אוהבת אותו.

אני לא האמנתי שאני יוכל לאהוב מישהו בחודש כמו שאני אוהבת את מוטי. ברגע שאני פותחת את העיניים ואני רואה אותו שם לצידי אני לא מאמינה שזה באמת  קורה,שהוא איתי ושהוא אוהב אותי.

מהאנשים האלה עדיין לא שמענו.. ואני לא מעוניינת לשמוע מהם. אני מקווה שהם עזבו ולא יחזרו יותר,לא ייתקרבו יותר לא אליי ולא אל מוטי.


סגרתי את ברז המים,ועטפתי את גופי במגבת הכחולה והגדולה, ניגבתי את עצמי והתלבשתי, הלכתי אל הסלון וחיכיתי למוטי שיגיע הבייתה מהעבודה שמצאתי לו במאפייה.
הדלת נפתחה וצעדים נשמעו ברחבי הבית "הילי?" קולו של מוטי נשמע
"אני בסלון" אמרתי לו והוא נכנס,
"נשמה שלי" מוטי חייך כאשר הוא נכנס לסלון וראה אותי יושבת עם הפיג'מה על הספה הגדולה והאדומה,
"איך היה בעבודה? " קמתי ממקומי ונשקתי לשפתיו האדומות
"כרגיל, בצק, לחם , אנשים."
"אני מאוד מקווה שהקונות לא נדבקו אלייך"
"שמעי .. היו כמה"
"סליחה?"
"נראה לך?" הוא אמר והרים אותי "רק את בראש שלי, אין לי מקום לאף אחת אחרת"
"אני מקווה בשבילך" צחקתי וחיבקתי אותו, מסניפה את ריח הבושם שלו שהתערבב עם ריח הוניל של המאפייה.
"ההורים שלך פה?"
"לא, אמא בטניס עם חברות שלה ואבא בעבודה, שגרה"
"יש לי הפתעה בשבילך"
"אני אוהבת הפתעות" אמרתי לו והוא הוריד אותי והתיישב על הספה , "בואי" הוא משך אותי והושיב אותי עליו מחבק אותי.
"בהפסקה שלי, דיפדפתי בעיתון וראיתי בית שמוצג למכירה, הוא קטן אבל אני אוכל לשלם עליו, אם את לא רוצה זה בסדר את יכולה להמשיך לגור פה, אני יבין את לא רגילה לבית קטן בלי משרתים ובלי שיכינו לך אוכל אבל את יודעת חשבתי שאולי אפילו תנסי, אבל רק אם את רוצה הילי כי באמת ... אני לא אכריח אותך בחיים לגור.. איתי " 
הוא הציע לי לגור איתו או שאני חולמת?
"נראה לך.... שאני.. אמשיך לגור פה כשאתה מציע לי לגור איתך ? "
"באמת?" נפרש למוטי חיוך על הפנים."
"באמת באמת ! אני אוהבת אותך מוטי, לא מעניין אותי איפה נגור, העיקר שנהיה ביחד."
"את מושלמת"
"אני יודעת" אמרתי וצחקתי, הוא נשק לשפתיי נשיקה ארוכה ומלאת תשוקה. 

                                                    ***
מוטי אחז בידי ופתח את דלת הבית, הוא היה קטן אבל עם פוטנציאל להיות בית יפה.
"מה את חושבת?"
"אני אוהבת אותו"
"כן?"
"כן." אמרתי והוא כרך את זרועו סביבי. 
"אני אדבר היום עם בעל הבית ואשלם לו,
"מוטי אולי אבא שלי ישלם?"
"לא ייקרה"
"למה? אתה יודע שזה כלום בשבילנו... "
"הילי הסברתי לך את זה פעם אחת, אני לא לוקח כסף מחברה שלי"
"שתהיה לי בריא טוב?"
"תודה גם את"

צחקתי ומוטי נעמד מולי והסתכל עליי "אני אוהב אותך את יודעת את זה? " זאת הייתה הפעה הראשונה שמוטי אמר לי שהוא אוהב אותי, "גם אני אוהבת אותך " 


                                    *** 

"מוטי אתה מוכן לבוא לעזור לי?" צעקתי מחדר השינה שלי ושל מוטי 
"רגע אני מעלה עוד ארגז " הוא צעק לי בחזרה
"מהר זה כבד לי ! " 
"מה הילי?" מוטי נכנס לחדר השינה והתחיל לצחוק כאשר ראה אותי מכופפת ועל גבי מזרון המיטה הזוגית שלי ושלו.
"מה לעזאעל את עושה?"
"מנסה להחליף מצעים, תפסיק לצחוק ותבוא לעזור לי"
"הילי... אני יעבוד בעוד עבודה וישכור עוזרת .. אם אני משאיר אותך לנקות את הבית, זה כבר לא יהיה בית"
"אני בדרך לזרוק עלייך את הכד שבפינה, אתה מוכן לעזור לי ? "

"כן כן " הוא המשיך לצחוק ולחייך את החיוך המדהים שלו, הוא התקדם אליי והרים את המזרון מגבי ונתן לי לי להתרומם ולשחרר את גבי מהכאב שהיה נתון בו בגלל המזרון הנורא והכבד.
מוטי סידר את המצעים לבד בזמן שאני הסתכלתי עליו,"אני לא מאמין שאת לא יודעת לסדר מצעים " 
"אני יודעת אתה אפילו לא נתת לי לנסות "
"ראינו מה קרה כשניסית לסדר את זה בפעם הראשונה .. "
"נו מה אני יעשה מוטי... אתה אוהב אותי גם ככה "
"אני אוהב אותך בדיוק ככה , לא הייתי רוצה שתשתני יותר .. ככה את מושלמת"
הוא הניח את המזרון במקום שלי והתיישב על המיטה, הוא משך אותי אליו והחל לנשק אותי,
נשימתי התחזקה, מוטי הכניס את ידו אל תוך חולצתי והרים אותה מעט,
הוא הפיל אותי על המיטה ונשכב מעליי מנשק אותי ואני אותו, הוא פתח הוריד את חולצתי ונישק אותי ... 

 

                                                *** 

"בוקר טוב" מוטי נכנס לחדר שלו עם מגש ועליו כוס נס, כמה עוגיות , פרח ושני מכתבים. 
"בוקר טוב חיים שלי" הוא נשק לשפתיי ושם את המגש על המיטה
"מה זה?" אמרתי והסתכלתי על המכתבים
"אחד ממני והשני היה בתיבת דואר שלנו , רשום שהוא בשבילך"
"תודה אהוב שלי "
"אין על מה, אני הולך לעבודה הילי.. אני אוהב אותך "
"גם אני אותך"
מוטי נשק לשפתיי ויצא מהחדר, לגמתי מהכוס נס ופתחתי את המכתב הראשון שהיה ממוטי .

 

'יפה שלי.. אני לא יודע כבר מה להגיד לך, איך להסביר לך את האהבה שלי כלפייך .. אני כל כך מצטער.. על הכל ! אני לא מאמין שנפגשנו כמו שנפגשנו אבל אין מאושר ממני שנפגשנו , אני אוהב אותך באמת , בקיצור ... חיים שלי , שיהיה לך בוקר מדהים, אני אוהב אותך הכי בעולם ! אתמול היה מדהים... שלך, מוטי ' 

 

דמעה ירדה לי על הלחי, אני כל כך אוהבת אותו .. פתחתי את המכתב השני, היה רשום מאחור , 'להילי'. 
'אני יודע שאת רוצה שמוטי יחייה, אני רוצה את הכסף , יש לך עד מחר בשעה 00:00 להגיע לגבעת האודם. אם לא מוטי ימות, אני יודע שאת יודעת מי אני '
לקחתי את הפלאפון שלי מהמיטה והתקשרתי לאבא שלי .. הסברתי לו כמה כסף אני רוצה ועד מתי .. הוא לא יודע למה והוא גם לא צריך לדעת .. 
אני אציל את מוטי !
 

 

************

 

הסוף יצא זוועה אני יודעת ! 
פרקקקקקק הבא פרק אחרוןן !!

אעאעעא אני יודעת שהסיפור קצר , מצטערת ! אוהבתתת ♥♥ 

נכתב על ידי רוני-סיפורים בהמשכים , 14/1/2012 21:09  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 9 - אמא אני מאוהבת בפושע


אהוובות שליי ! הנה הגיע לו הפרקקקקקקקקקקקקק ! 
תוודה רבה על התגובוות המדהימווותתתת שריגשוו אותי כל כך ! 
תקשיבו .. יש לי משהו חשוב להגיד  .. 
מי שיצא לה לראות את התגובות של השני פרקים הקודמים שהעלתי בטח תדע על מי אני מדברת . 
באמת שאין לי בעיות שיעירו לי על צורת הכתיבה ועל שגיאות . אבל שיגידו לי שהסיפור שלי משעמם קיטצ'י ומטומטם זה מעליב ואני לא מוכנה שיכתבו לי דברים כאלה . 
זה הסיפור שלי, את לא אוהבת את הסיפור אל תקראי אני לא מכריחה פה אף אחת לשבת ולקרוא את הסיפור. 
זה בחירה אישית של כל אחת ואחת . 
התגובה מאוד פגעה בי והעליבה אותי וגם כשעניתי לה במילים האלה " זה הסיפור שלי ואני אוהבת אותו כמו שהוא , כל אחד ודעתו (:
את לא אוהבת אל תקראי " 
אחת הכותבות הגיבה לי :  "
את רצינית?

היא נתנתה לך תגובה בונה. תגידי פשוט תודה וזהו - את לא חייבת להיעזר במה שהיא אמרה.
או כמו שאמרת "את לא אוהבת, אל תיעזרי".
וחבל, כי תגובות בונות זה הדבר הכי חשוב, וככה בחיים לא תשתפרי." אז לא זאת לא הייתה תגובה בונה , אני יודעת לזהות תגובה בונה . אז סליחה על החפירה ואם יצא שהעלבתי מישהי אני מצטערת לא הייתה לי שום כוונה לכך (-: 

אתן יודעות שאני אוהבת אתכן לא משנה מה .. ולמי שרשמה לי את : אם את לא אוהבת אל תקראי.. אני מקווה שתמצאי סיפורים שיעננו אותך ... 

אווהבתתת המון ♥


פרק 9 - אמא אני מאוהבת בפושע.
הבוקר הגיע ואיתו מיליון הבדיקות שעשו לי בבית החולים.
ישבתי במיטה, מחכה שמוטי יביא לי את האוכל ששלחתי אותו לקנות לי.
חשבתי עליו,על אתמול...
אמא נכנסה לחדר והתיישבה על הכיסא השחור מעור שהונח לצד המיטה שלי.
"בוקר טוב אמא" 
"בוקר טוב חיים שלי, איך ישנת?"
"מצויין"
"לא כאב לך שישנת כל כך טוב ?" היא חייכה אליי ולקחה מהשידה כמה עוגיות שאבא קנה לי אתמול. 
"כאב"
"אז.. מה הסיבה לאושר?" היא נגסה בעוגייה ושאלה אותי אם אני רוצה,סירבתי ולקחתי נשימה עמוקה. 
"אמא... אני מאוהבת בפושע" השיעולים של אמא נשמעו ברחבי החדר, הושטתי לה מהר כוס מים. היא שתתה את הכוס ונשמה עמוק.
"מה אמרת הילי?"
"שאני מאוהבת "
"בפושע" היא המשיכה אותי כאילו לא זכרתי את מה שאמרתי לפני שתי דקות.
"כן"
"הילי.. תספרי לי הכל ומיד !" הכעס והאכזבה ניכרו על פניה, אבל לא היה אכפת לי באותו רגע מכלום. 
"אמא.. אני מאוהבת במוטי, אין כל כך מה לספר" כן, אני מאוהבת במוטי.. כאילו אני חושבת שאני מאוהבת בו.. אני רק יודעת שאני מרגישה אליו דברים שלא הרגשתי בעבר והנשיקה הזאת הוכיחה את הכל.
"מה זאת אומרת את מאוהבת במוטי? איך הגעת למצב שאת מאוהבת ברוצח?"
"אל תקראי לו ככה.. אמא אני ביליתי איתו כל דקה מהשבוע וקצת שלא הייתי.. הוא סיפר לי דברים, אנחנו עברנו דברים קשים ביחד. אז כן, אני מרגישה אליו דברים . אמא.. אני השתנתי בגללו, בזכותו ! אני כבר לא אותה הילי שמה שחשוב לה זה הכסף, אני הילי שונה, אחרת.הוא לימד אותי דברים, הוא לימד אותי דברים שבלעדיו בחיים לא הייתי יודעת, עשיתי דברים שלא הייתי עושה בחיים לולא הוא חטף אותי.אז כן, הוא חטף אותי. אז מה?" 
"הילי את לא מבינה! ברגע שתביאי לו את הכסף הזה הוא ייברח ממך, הוא יילך בלי לראות אותך שוב כי כבר הבאת לו את כל מה שהוא היה צריך , כסף ! לא יותר מזה. הוא לא אוהב אותך באמת ואת יודעת את זה"
"זה לא נכון ! אני מכירה אותו לא את, אני יודעת שהוא אוהב אותי בדיוק כמו שאני אוהבת אותו. " 
"מה זה כל הצעקות האלה ?" אבא שלי נכנס לחדר והסתכל עליי ועל אימי 
"זה כלום" עניתי
"זה ממש לא כלום" אמא שלי ענתה לו " דוד הילדה שלך מאוהבת בפושע!" 
"מה ? " 
"מה ששמעת, הילי התאהבה במוטי"
"אבא... " 
"הילי תקשיבי, וגם את תקשיבי, אם את רוצה להיות איתו תהיי אני לא יעמוד בדרך שלך, אבל רק שתדעי הילי, כשהוא ייפגע בך אני הראשון שיגיד אמרתי לך . "
המילים שלו ננעצו בי כמו סכין, זה אבא שלי איך הוא יכול להגיד לי דברים כאלה ? 
"אין בעיה" אמרתי מנסה להסתיר את העובדה שהדמעות עומדות לי בגרון ומאיימות לצאת בכל רגע. 
הם יצאו מהחדר משאירים אותי לבד, שתיתי מכוס המים שהונחה לידי ונשמתי נשימה עמוקה נותנת לעצמי להירגע. 
"המשלוח הגיע" קולו של מוטי נשמע בחדר 
"אוכל!" קראתי בשמחה מסתירה את העובדה שנפגעתי כל כך מאבא ואמא שלי, משני האנשים שאמורים להיות האנשים הכי חשובים בחיים שלי. אבל אני ממשיכה הלאה, כי אני יודעת שמוטי באמת אוהב אותי ולא מנצל אותי כמו שהם אומרים.
מוטי מזג לי את האוכל לצלחת והביא לי מזלג 
"בתאבון" הוא אמר לי
"ולך לא הבאת?" 
"לא אני לא רעב, תאכלי את צריכה להבריא"
"אני מרגישה בריאה"
"את רק מרגישה הילי.. את לא באמת בריאה, ירו בך לפני יומיים, את צריכה לנוח ולאכול המון"
"אבל אז אני יהיה שמנה "
"אני יאהב אותך גם אם תהיי פרה"
המילים של מוטי שימחו אותי כל כך. זה לא היה בפירוש 'אני אוהב אותך' אבל זה היה עקיף. זה היה אמיתי.
                                     
                            *** 
"יופי הילי, המצב שלך הולך ומשתפר, תמשיכי ככה ובקרוב מאוד תשוחררי לבית שלך"
יאנה הרופאה אמרה לי במבטא שבולט ויצאה מהחדר . 
מיד אחריה נכנס מוטי "אז מה היא אמרה?"
"שמצבי הולך ומשתפר" 
"יופי חיים שלי" הוא אמר ונשק לשפתיי, הנשיקה הייתה עדינה ומתוקה, רציתי עוד אך נאלצנו להפסיק כאשר המכשיר של אחד החולים התחיל לצפצף והרופאים נאלצו להיכנס כדי לבדוק אותו . 
"מוטי.. מה איתם, עם האנשים שאתה חייב להם כסף?"
"אני לא יודע הילי.. הם בינתיים לא חיפשו אותי ולא אמרו לי דבר, לא שמעתי מהם עדיין ואני מקווה גם לא לשמוע"
"אבל אין לך עכשיו את הכסף לתת להם כשהם יופיעו"
"נכון"
"אני ייתן לך אותו"
"לא" מוטי אמר והסתכל עליי "ממש לא" הוא המשיך.
"מוטי, אני ייתן לך את הכסף הזה, זה כלום בשבילי"
"לא מעניין אותי אני לא אקח מחברה שלי כסף"
"אתה כן ואני לא שואלת אותך, מה אתה מעדיף שהם ירצחו אותך?"
"הם לא ירצחו אותי "
"הם כן אם לא תשלם להם, אתה הרי ראית מה הם עשו לי, לך הם יעשו יותר גרוע.מוטי בבקשה תיתן לי לעזור לך"
"הילי תודה אבל לא . אני לא נותן לך לשלם להם את הכסף הזה. בחיים לא. אני ייסתדר"
"איך בדיוק?"
"אני יעבוד"
"במה? אתה תצטרך לעבוד ב7 עבודות ביום כדי להשיג את הכסף הזה"
"אני יכול לגנוב"
"לא!" 
"תירגעי"
"לא אני לא ארגע, אתה לא הולך לגנוב ואתה לא חוזר למה שהיית"
"הילי.. אני לא יכול" 
"אתה כן יכול, אתה תשתנה!"
"אני לא יכול לבד.. תעזרי לי"
"אני יעזור לך מבטיחה" מוטי נראה לרגע כמו ילד קטן ופגיע, הוא התיישב לידי במיטה ושם עליי את ראשו, ליטפתי את שיערותיו השחורות והחלקות שכל כך אהבתי.
הוא לא רוצה לקחת ממני את הכסף. צדקתי. הוא לא רוצה אותי רק בגלל הכסף שלי. אני ידעתי שמוטי באמת אוהב אותי.
"תשבע לי"
"להישבע על מה?"
"תישבע לי שאתה לא חוזר למה שהיית , שכל עוד אני ואתה ביחד אתה מתנהג כמו בן אדם הגון, לא גונב, לא רוצח , לא חוטף לא כלום. תישבע לי "
"הילי"
"תישבע לי !" 
"אני נשבע לך , אני נשבע לך שאני לא יחזור להיות האדם שהייתי, אני אשתנה בשבילך"
הנחתי את ראשי על הכרית, פנינו היו קרובים, מוטי קירב את פניו יותר עד ששפתותינו נגעו אחד בשניה.. הנשיקה הייתה מדהימה, עדינה כמו שאני אוהבת, הוא חיבק אותי ונישק אותי חלש על השפתיים.
אני מכורה אליו, לריח שלו, לעיניים שלו, לזיפים שהוא לא מוכן לגלח, לגוף השרירי שאני יודעת שייגן עליי בכל רגע. 
עכשיו כבר הייתי בטוחה , אני אוהבת את מוטי. אוהבת אותו כמו שלא אהבתי בחיי. 


נכתב על ידי רוני-סיפורים בהמשכים , 6/1/2012 12:40  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,693

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוני-סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוני-סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)