לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just another day :)


כשדבר נאמר, ונאמר היטב, אל תהסס - קח אותו והעתק אותו. (אנטול פרנס)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

תשובות לשאלון השבועי


את יודעת לרכב על אופניים?
נואופ.
לא היה מי שילמד אותי.

יש לך אופניים?
סביר להניח שאם אני לא יודעת לרכוב על אופניים אני לא אקנה אופניים.. אין לי כח ללמוד בפאקינג גיל 16 -.-

מה נראה לך יותר חשוב לך באופניים - הצבע או הביצועים?
למרות שאין לי ממש זכות להגיב על שאלון בנושא אופניים.. הביצועים נשמע לי הכי הגיוני :)
(אבל אם כבר הייתי יודעת לרכוב..והייתי רואה אופניים בצבע ירוק זרחני עם ציורים של חדי קרן,הייתי קונה אותם בלי שום קשר לביצועים XD)

פוחדת שיגנבו ממך את האופניים? מה את עושה כדי שלא יגנבו?
X

אם יהיה לך פנצ’ר מה תעשי?
X

מה ההבדל בין אופני גברים לאופני נשים?
אמור להיות הבדל?
DAMN YOU CHAUVINISM


מה ההבדל בין אופני כביש לאופני שטח?
המחיר.
לא יותר מזה נראה לי :)


האם מותר להעלות אופניים לאוטובוס?
כיסא גלגלים כן ואופניים לא?
SEEMS LEGIT

רכיבה על אופניים הוא ספורט אולימפי - נכון או לא נכון?
אם זיכרוני אינו מטעה אותי.. לא Oo

איחול לסיום: שיהיה לך גילגול נעים
T__T

נכתב על ידי , 8/8/2012 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWHOS the BITCH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WHOS the BITCH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)