לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המערכת: מדינה בחוב



*אתה* חושב שיש בעיה - הגדרת המצב כ"בעייתי" היא פרשנות אגואיסטית *שלך*! בפועל המערכת לא מקולקלת כי ניבנתה ככה: הנישארים בעבר הם עניים והתקועים בהווה הם מעמד בינוני. מכיוון שבדמוקרטיה העם מצביע לעצמו; הידפקות המיעוט שכן מבין בהוצאות: היא בילתי נימנעת.

כל עם ישראל בתגובה: "ואיך כולם אשמים לי בזה חוץ ממני? תגיד לי בדיוק את כל מה שאני רוצה לשמוע עכשיו, או שרק אתה אשם בחרשות שלי" - "בהנחה שאנו מיתעלמים מהמציאות: מה יכולה להיות הבעיה?! הרי כשמיתעלמים ממנה היא פותרת עצמה או שכולם אשמים לי חוץ ממני: אחרים אחראיים עליי ואחרים אשמים לי, ואם הם לא בוכים איתי אך ורק בשביל עצם הלבכות: אני ושפוטיי לא אוהבים אותם"...
"מה שאני רוצה קונה את עצמו".

שאני אבין משהו: כשהיה פחד מפיגועים זה היה "המצב" (הביטחוני), ועכשיו כשיקר מאשימים ענן עלום אחר?
אני הישראלי היחיד שלא קודם-כל מיזדרז להיתרגל לבעיה אחר-כך רואה אותה נוצרת?

מה עם קודם לחשוב? רק אני יודע להגיד לבנק "אין לי איך להחזיר את זה, אשמח להצעה אחרת כגון ריבית גדולה יותר על הפיקדון"?


בעיה ליקנות במקום אחר? בעיה ליקנות פחות? בעיה קודם לחשוב במקום רק אוטומט?


זה נישמע ציני, אבל זה באמת מה שהעם כן מכוון אליו: כשמאסה קריטית בוחרת בכוונה במחירים היקרים ביותר רק כי הם מכריחים 'לעשות' מקסימום שעות; כאילו כדי לכסות את החוב אבל באמת להיתפגר בעמדת "הלעשות" העיקר שעכשיו לא משעמם: הם דופקים את המיעוט (יאללה לבכות שזה בכלל לא קשור בין ביקוש והיצע 'כי זה לא בדיוק אותה מילה') -
אני יודע שאתם עושים את זה בכוונה; כי אם לא תיגזרו על עצמכם הוצאות היסטריות מה בדיוק יכריח אתכם "לעשות"? אתם עוד עלולים למות משיעמום! כשאתם קוברים את עצמכם בעמדת 'הלעשות': בטוח לא תמותו משיעמום. וכך אתם מקבלים את רצונכם: הכל "יקר". להיתלונן על כך זו צביעות לשמה!


'תגורו בהתאם לאמצעים שלכם'. הגבר החכם הזה לא נימצא במינוס.
מצב כלכלי זה מבחן התוצאה: 'המבוגרים החדשים' לא הוכנו ע"י הוריהם לחיים! את מכוונת בכוונה ללהיות הומלסית, לכל היותר לגור בדירת פח בשכונת מצוקה. הרי אם לא הפחד שמניע ללעשות את מתה משיעמום.

עובר לכם בראש "לעצור לחשוב"?

נידמה לי או שהתוכנית הזאת היא קודם פירסומת לאנשי מקצוע המדקלמים סיסמאות?
הרי אם היועצת כזאת חכמה למה היא עדיין שכירה? אם המייעץ כזה גאון מדוע אינו מילארדר?! מעניין מה עוצר אותם...
עם ישראל בתגובה: "אוף אין לי כוח לרשום" / 'כן, אבל "עכשיו"'.


הבנק מציע לכם קודם כל את מה שטוב לו! זאת לא אשמתו של העסק שאין לכם חוש שיפוט / חינוך מתאים / מגן בולשיט.
 אם אני יכול להגיד "לא" אז גם השכיר יכול. אני לא מאמין לרגע שלא-זוטר בבנק מקבל מינימום, ואני לא מאמין לרגע שאין לו מושג איך להיות עצמאי; הרי ככל שהוא בכיר יותר בשוק הפרטי כך *בוודאות* כישורי הניהול שלו טובים יותר - המרוויח הבכיר במגזר הפרטי לא מכניס את עצמו *בזדון* לחובות.

העובדה *שלדעתו* של הלקוח מגיעה לו הצעה שטובה קודם כל לו: היא פרשנות סובייקטיבית.
הבנקים יודעים מצויין את המצב של כל אחד מלקוחותיהם. כשלקוח *שתמיד* בפלוס וגם יש לו הכנסה קבועה; מקבל אך ורק את הטלפון "מה דעתך על הלוואה?" וגם במסך הכניסה לחשבון שלו מופיעה תמיד רק פירסומת מודגשת באדום "זכאי להלוואה": מדובר במדיניות מכוונת, ששום 'תעודת זהות בנקאית' לא תשנה אותה.

מה זה "עוזרים לך"? 'אני רוצה שתיתרמו לי או שהחברים שלי לא אוהבים אתכם'? אתה זה שלא יודע לדבר איתם, ואתה זה שלא מסוגל להבין מלכתחילה מול מה אתה בכלל מיתמודד.
ההתחלה לפיתרון היא שאתה מודה שהבעיה היא קודם כל אצלך. אם כולם אשמים לך ואתה רק צודק: סימן שחובות זה כן המצב הנכון והמתאים עבורך - אתה *כן* נהנה מעצם הלהיתלונן.
* משלמים ליועץ משכנתאות, עם עדיפות לכזה שיכול לייצג אותך: להיות ולעשות בימקומך ובשבילך (כן כמו עו"ד). הבעיה היא שמכיוון שהוא לא יגיד לך בדיוק רק את מה שאתה רוצה לישמוע עכשיו, ומכיוון שמבחינתך זה לא משנה מה קורה במציאות אלא זה משנה רק מה **אתה חושב** שקורה: אתה תבכה שכל היועצים שקרנים ורמאים (וכן: כרגיל בתור צבוע-לשמו תאשים את כולם במצבך חוץ מאת עצמך).

את יכולה לעשות את מה שהגיוני או את מה שמרגיש לך נכון.
נכתב על ידי גולדי10 , 20/5/2015 09:59   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, חוכמות קטנות, צרחנות, שכירים, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדים לא מקובלים


הכתבה המיקצועית של מירי נבו:
http://docu.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1127207&sid=186


מנ"כל מיטרד החינוך מורה לבי"ס לקבל *כל* אחד, לרבות כשהוא יודע מראש שזה יביא רק בעיות.
מנ"כל מיטרד החינוך מכריח את בי"ס הממלכתיים להשאיר גנבים לרבות לאחר שנתפסו, לרבות על חם; לא משנה כמה פעמים. למעשה ההפניה לבי"ס מיוחד היא רק במיקרים קשים מאוד: כל מי שיקבל *עד עשר שנים* במיצטבר כל חייו: מושאר בזדון למרר חיי אלטרואיסטים. כשזאת מדיניות מכוונת; נא לא לזיין לי את השכל עם 'תגובה מסודרת בכתב'.
אני עדיין מחכה לפעם הראשונה בה הורה יאשים את מנ"כל מיטרד החינוך ברצח, וגם ינקום בו באופן אישי. נראה אז איזה פקיד בכיר יעפעף לנוקם: 'זאת החלטה של תפקיד'.

הרוב המוחלט של ההורים רוצים שמרטף זול; ולכן בי"ס ממלכתי עושה *הכל* חוץ מללמד - במיקרה הוורוד ביותר האפשרי: אין לך מה לעשות עם מה שלמדת. ההורים עשו ילדים רק כי הטבע אמר להם, ובבגרותו של הילד מצפים ממנו לספק להם נכדים, סתם ככה מהאוויר.
'נוטים לברוח'? מה עם 'רישיון להורות'?! איך זה שכולם אשמים להורים חוץ מההורים? מדוע הנהלים לאישור אימוץ לא חלים גם על טיפולי הפריה?

לא 'אומרים למורה'. מחזירים!
מכיוון שלגברים יש נטיה טיבעית לאלימות נגד הגוף ולנשים נטיה לאלימות נגד הנפש, אפשר לפטור כל בעיה בכך שהילד שמציקים לו יסדר לעצמו כלא (בבוקר כשהמציק יוצא מביתו); כי לא עצר את העלבונות בשתיקה ולא את האגרופים עם פרצופו ולא עצר את הבעיטות עם מיפשעתו.


זה מצחיק; כי קודם פסיכופת בן 12 מעפעף לנורמאלי בן 40+ שהוא זהה לו, וכך הלוקה בהפרעת נורמאליות עובד אצל הראשון שאומר לו 'לעשות'

הנולדו מקולקלים מאוננים על כך שמבוגרים מעל 40 עובדים אצלם.
'מבוגרים בני 40+ שעובדים אצל ילדים בני פחות מ12, רק כי היו הראשונים להצחיק אותם שהם זהים להם': נפוץ יותר משנדמה. בגלל זה המורים לא אחראים על שום דבר והמנהלים מעפעפים 'חסרי אונים'.
לבי"ס 'אין כלים' ושאר מועדון המקובלים הלאומי 'לא רוצה להתערב'; כי אין על זה קידום. לו בריונים מקצועיים היו נכנסים ישירות בילד עצמו, ולפני כל הילדים האחרים שבכיתה: פיתאום התישקורת הייתה עושה על זה כתבה ומשטרע הייתה אחראית על לחקור, ומנ"כל מיטרד החינוך היה מעפעף שזה בכלל לא קשור בין להכריח להשאיר את הנולדו מקולקלים לבין רצח, כי זה אינו-לא-בילתי זהה לקידום שלו.

"ילד שיש לו עם מי לדבר זה מיתבגר שיש לו על מי ליסמוך!" גולדי10
אם אתם נימצאים בשביל הילד בתקופת הגן, וגם בתקופת היסודי: הוא בהכרח ובוודאות ידבר איתכם בתקופת החטיבה והתיכון. כך הילדים לא יאשימו את עצמם ולא ישמרו את זה אצלם.
על ההורים *להדריך* את ילדם בפתירת הבעיה:
1. ההורה אומר לילד מה הוא היה אומר, ועושה; ממרום גילו וניסיונו.
2. הילד מעביר את זה במסננת שלו ומבצע בדרכו-בעצמו.
מצד שני; אם זה בכל לא קשור בין לעשות את הילד לבין לחנך אותו, כי זה לא בדיוק אותה מילה: אז מה זאת החוצפה הזאת להתלונן 'למה הילד שלי לא מקובל?!'

בנים - תילמדו מישפט קסם: "למה אתה מרגיש שונה? רק אתה הראשון אי-פעם והיחיד בכל העולם שיש לו את הבעיה הזאת! נו? עוד לא התאבדת כי רק אתה אוהב בנים?".
הלוואי שהייתי יודע את זה בתקופת השמרטף הציבורי.

עובדה שלמדתי בדרך הקשה: 'ילדים לא צוחקים על דברים שאינם מבינים, אלא פסיכופתים מוציאים מיחוץ לחוק את הלא-זהה להם'. הילדים מהכיתה/שיכבה/בי"ס הם *המלצה בילבד*! על הילד להרשם לחוגים אחר הצהריים בהם *לא נימצאים* החארות מבי"ס, וזאת כדי שיבין שיש עולם אחר. הילד הנכה ואחיו *חייבים* לעבור אל חינוך מיוחד: למפגרים-חברתית אין מה לעשות עם לוקים-בהפרעת-נורמאליות.


אהבתי מאוד את הפורמט: כל גישה מקבלת במה תמציתית ובסדר הנכון; ממנה הצופה יכול להיתפתח :-) .


נ.ב
כשהמדיניות המכוונת של מנ"כל מיטרד החינוך היא "כל האוכלוסיות ביחד לרבות כשידוע ומוכח מראש שהן לא מסוגלות להיסתדר בניהן", וגם "לא משנה בכלל איך הילד מיתנהג ולרבות עבריין, ללא הבדל ניתפס על חם בגניבה יותר מפעם אחת / פסיכופת-סיוציופת / מסיט אל אחרים כדי שלא יידעו שזה תקף עבורו; עדיין חובה להשאירו בכל מקרה":
הרי שהתגובה בסוף היא שקר גמור: תעמולה סותמת פיות רק כי זה מה שאנשים רוצים לישמוע עכשיו.
נכתב על ידי גולדי10 , 19/5/2015 08:51   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), תמונות, בית ספר, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הורות 2


 

 



 

 



נכתב על ידי גולדי10 , 2/5/2015 15:24   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), מטריקס, סנובים, פוליטיקה, תמונות, שכירים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביריונות: ברווז ירוק


 




נכתב על ידי גולדי10 , 17/4/2015 16:18   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), תמונות, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבועים! צבועים בכל מקום!


כשש"ס רוצה מימון ממלכתי לבתי הספר שלה: זה פשוט אינו-לא-בילתי יעבוד,
אבל כשמפ"אי יוצרת בזדון שמרטף ציבורי שבוגריו יודעים רק להצביע למה שאומרים להם, וחוץ מזה להיות בקומה: זה מצחיק.
 ליפטור 'עילויים' זה כאב ראש, אבל להיתייחס לבשר תותחים בחרדת קודש: זה מצחיק.

כשמיפלגות חצי-מפ"אי רוצות מימון לרווחת הציבור שלהן זה פשוט לא יעבוד;
אבל כשביבי רוצה ש100% מתקציב המדינה יממן רק את הכלומניקים שלו בשב"כ ובמוסד, או ש "הערבים יכבשו אותנו": זאת לא 'סחטנות'.

כשהמילכוד רוצה כמה שיותר תיקים לעצמו זה מצחיק,
אבל כשהחוק מחייב אותו לשתף את שאר העם בשילטון: זה עושה לו כאב ראש - 'דרישות המיפלגות' זה פשוט לא יעבוד, אבל 'כל התיקים רק אצל מיפלגת ראש הממשלה' זה משעשע.

כשחצי-מפ"אי מוכיחה שעולה כסף לחיות בחברה מודרנית: זה פשוט לא יעבוד,
אבל כשמפ"אי מייסדים את המדינה ע"ב שוחד-חוקי, ולרבות טובות-הנאה-אישיות לעצמם בלבד רק כי הם קיימים: זה משעשע.

כשזה זהה למפ"אי זה מצחיק,
אבל כשאחרות עושות בדיוק מושלם אותו דבר ולכן מובטח למפ"אי פחות מ100%: זאת מייד 'סחטנות' / 'גידול מצביעים'.
"דרישות המיפלגות" זה כאב ראש,
אבל "הכל לעצמי בילבד" זה מצחיק.

* - *


זוכרים שקלינטון ביקר פה פעם בחצי שנה? למתוחכמים נישבר מיזה: חוץ מעצם ההחזקה בכוח פוליטי, היהודים-המתוחכמים (הציונים?) לא באמת מקדמים את אומתם. לכן כל שאר המתוחכמים בחרו בכוונה בפרזידנט שלא שם זין על הרוצה-להיות-51.
  לאירופאים נישבר הזין ממי שרוצה להנציח את המצב הקיים העיקר רק *עצם* ההיבחרות מחדש (מצחיק *שזה* לא 'סחטנות'). אין שום קשר לאנטישמיות: המעצמות מסוגלות להיתקדם וליצור, בעוד ש"ישראל" מסוגלת רק לידרוך במקום.
  לכן
הנושאים ונותנים שוקלים רק את מה שטוב למצביעים שלהם: ההסכם לא רע ל"ישראל" ולא נדיב עם ایران, כי "ישראל" הנדחפת פשוט לא קיימת.


אם טענות "ישראל" היו אמיתיות, איכותיות *וכנות*: המחלוקת על קצ"אא כבר הייתה ניפתרת *מזמן*, ולרבות לרווחת כל המעורבים. העובדה שממשלת "ישראל" מורה בכוונת זדון לעוכרי הדין מיטעמה, מאז ומעולם: 'לימרוח ולידחות' את הטענות והדיונים העיקר *עצם הדחיה*, לרבות רק כי זה המוכר מאתמול: מהווה הוכחה מספקת עבור הנושאים ונותנים להיתעלם לחלוטין מדרישות הנידחפת,
לא משנה בכלל מה ראש ממשלתם מספר לבוחריו באמצעות התישקורת שבשליטתו.
  לבוחרים שלך אתה יכול לספר שהמחלוקת על קצ"אא ניפתרה *בעצם ההכרזה* על הפיתרון, אך לא למעצמות - אם אתה בונה על "ברור מאליו שאימא שלכם המליטה אתכם כדי לעבוד אצלי רק כי אני רואה אתכם או שבוחריי לא יאהבו אתכם, כי כך התישקורת שבשליטתי אומרת לכם לחשוב",
ואח"כ להתפלא 'זה בכלל לא קשור בין היתנהגות לדרישות':

אז בזאת אתה מוזמן להמשיך להיתבזות בהיותך נידחף-זוטר (אתה חושב שאתה יכול רק לקבל בלי לתת?! מה אתה יעקוב רוטשילד?!??)

נמלה אומרת לפיל: "תיראה כמה אבק אנחנו עושים!".
הביוב-שלי דורש מהמעצמות: 'היתחשבו בדרישותיי'.

"מחקר ופיתוח" עלק... על מי אתה עובד יא מנופח: אתה מוזמן לחזור לז'קט שגדול ממך בשתי מידות ולמלא אותו באוויר חם כמו שאתה אוהב. גם ככה המקסימום *שלך* הוא 30 מנדטים.
  כל עוד אתה לא מוותר על תפקיד ר"המ בשביל ג'וב בחו"ל: אני לא מאמין לשום דבר שאתה מדקלם על ایران
(ministro delle finanze).

נכתב על ידי גולדי10 , 4/4/2015 10:40   בקטגוריות bb, איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, פוליטיקה, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



במדינת ביביסטאן (בהשראת רועי חסן)


במְדִינַת ביביסטאן מלך המקובלים ניבחר מחדש
במְדִינַת ביביסטאן מְצַפִּים לעוד מנדט
לֹא לְשֻׁתָּף
יד רוחצת יד וְגַם אָז
מעפעפים שיאנות חוכמה מֵמרחק
לֹא נותנים מישרה ל- לא-מקובל.
במְדִינַת ביביסטאן אֲנִי פתק
בטוח ותשלום מס
במְדִינַת ביביסטאן אֲנִי צרכן
אֲנִי מצביע
אֲנִי מיתפקד
אֲנִי משלם מס
אֲנִי כָּל מַה שתמיד הָיָה פֹּה
וגם היום הַכֹּל לָבָן
אֲנִי נישאר מיחוץ לכנסת
פחות מ100%
הקול הלא-חשוב
המצביע הלא-משוחד
מול הפתקים
אֲנִי רחוק ממקבלי ההחלטות
וּהיכרות אישית ממיסגרת חברתית קודמת
אֲנִי אבן קטנה בנעל
אֲנִי מאמין לטמבלוויזיה
משלטט
וּנחשף לתעמולה זוֹלָה:
תַּת תַּרְבּוּת
תַּת רָמָה.
אֲנִי מבזבז את החמצן למקובלים
ו'פנייתך הועברה לדרגה שתחתיי והיא תשיבך ישירות'
אֲנִי לא מרצה את רוב האנשים ברוב המיקרים
הָרֵי השוחד הוא תמורת סיכום מרומז שבעל-פה
ואסור בגלוי
אֲנִי לא מוכר באופן אישי
אֲנִי חסר מישרת-סרק ותפקיד
אֲנִי מצביע לא-ביביסטאן
תָּקוּעַ לְךָ כָּאן

לֹא רָאִית אוֹתִי כְּשֶׁהָצבעתי כְּמוֹ בוט
וְלֹא כְּשֶׁסָּפַרְתִּי כוכבים כְּמוֹ שֶׁסָּפַרְתְּ פתקים
וְלֹא כְּשֶׁקראתי מצעים כְּדֵי לִלְמֹד למי להצביע
-
וְלֹא כְּשֶׁהִתְעוֹרַרְתִּי לִפְנוֹת בֹּקֶר לִצְפּוֹת בתוצאות הבחירות
כְּדֵי לִרְאוֹת לא-מקובלים מיתבזבזים בְּקִרְקָס שֶׁל המקובלים
וְלֹא כְּשֶׁלָּמַדְתִּי לדבר מביבי
כִּי הָיִיתִי חַיָּב לָדַעַת מָה שֶׁיֵּשׁ ללוליין המקובל לְהַגִּיד
כְּשֶׁהערצתי את מלך המקובלים
כִּי הוא סִמְּלָ בִּשְׁבִילִי אֶת כֹּל מָה שֶׁהִפְנַמְתִּי כְּיֶלֶד:
שֶׁמלך המקובלים לְעוֹלָם לֹא אוּכַל לִהְיוֹת
כְּשֶׁהרגשתי דיכאון כָּל לַיְלָה
לַמְרוֹת שֶׁאַף פַּעַם לֹא אָהַבְתִּי דיכאון
כְּשֶׁשָּׂנֵאתִי עֲרָבִים
כְּמוֹ שֶׁלִּמְּדוּ אוֹתִי בְּשִׁדוּרֵי תישקורת לִשְׂנֹא
כְּשֶׁחָשַׁבְתִּי עַל סבתא שֶׁלִּי בְּטִקְסֵי יוֹם הַשּׁוֹאָה
כְּדֵי לְהַצְלִיחַ לִבְכּוֹת
כְּשֶׁשָּׂנֵאתִי לשבת ולכתוב מול מי שעומדת ומדברת
כִּי לֹא גילו לִי שנים רבות מראש; שֶׁקזינו וּחינוך וְמדיטציה וְהודו
גַּם מועמדים לכנסת.
וּבְכָל זֹאת בָּנִיתִי לְעַצְמִי בלוג
שֶׁל דיבורים מיתנשאים
וּכְמוֹ אָתֵאִיסְט הַקּוֹרֵא בִּכְתָבִי תעמולה
כְּדֵי לָדַעַת אֵיךְ לֹא לַחֲשֹב
כָּךְ קָרָאתִי אֵת כֻּלָּם
כְּדֵי לָדַעַת אֵיךְ לֹא לדבר

לֹא הִתְאַבַּלְתִּי עַל רע-בין
וְשָׂרַפְתִּי אֶת הַסְפָרִים שֶׁל ביבי
וְלֹא חוֹגֵג לָךְ עַצְמָאוּת
עֵד שֶׁתָּקוּם לִי וועדת חקירה ממלכתית

כשתגָרְשִׁי אוֹתִי אֵלֵךְ

רַק אַל תצפי ממני להצביע לך
הֵבַנְת?
נכתב על ידי גולדי10 , 25/3/2015 09:19   בקטגוריות bb, איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, פוליטיקה, סיפרותי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחן את עצמך: האם אתה פוליטיקאי?


האם אתה יודע לרצות את רוב האנשים ברוב המיקרים?

כל איש עסקים שהוא תמיד מפסיד לכל פוליטיקאי שהוא; מפני שבעסקים הבכיר ביותר מתחשב רק בעצמו ושכל אלה שתחתיו יזדיינו,
בעוד שבפוליטיקה זה בדיוק ההפך - ככל שאתה בכיר יותר; כך באופן בילתי נימנע אתה חייב לתת דין וחשבון לאנשים הרבים שהביאוך למעמדך, עד כדי לוליינות לשמה (פרמידה הפוכה).
  בפרטי ככל שאתה מקצועי יותר כך אתה מקודם גבוה יותר,
  ובפוליטי ככל שאתה ילדותי יותר כך אתה מקודם עוד יותר.


1. למה אתה הולך לפוליטיקה מלכתחילה?
א. לשרת את הציבור שלי שבחר בי: אני רוצה ליפעול לטובתם.
ב. אני אוהב את עצם ההיתעסקות, בדיוק כפי שADD אוהב את עצם הוויכוח.
ג. אני חושק בהטבות התפקיד, ככל שקיימות.
ד. אני אוהב את הצומי שהניבחרים מקבלים, כגון להופיע בטמבלוויזיה.


2. אתה נוסע לתאילנד 'בשביל המיקדשים'. אתה חושב שנהנתה.
עשרות שנים מאוחר יותר באים אלייך אנשים שאתה לא מכיר, ומראים לך ווידאו בו אתה 'נהנה מהמיקדשים'. דרישתם: "אתה בוחר מיתוך בחירה לוותר על מועמדותך, או שאתה בוחר להיתמודד מול הצילומים האלה".
כיצד אתה מגיב?

א. שיט! הלך לי החלום להיות פוליטיקאי.
ב. מחפש ליכלוך שווה ערך על המועמד השני.
ג. טוען שזה היה פעם, מזמן, והיום אתה אדם אחר: 'כמו לישפוט אותי על דברים שעשיתי בגיל הגן'.
ד. 'כשאתה נימצא במדינה כלשהי אתה כפוף לחוקיה'.


3. היתערבותך האישית נידרשת. כיצד תינהג?

א. אין בעיה: אני מגיע למקום באופן אישי להסביר את עמדתי; במפורש ובמדוייק.
ב. בדיוק בשביל זה יש לי את הפרצופים הוותיקים, ולרבות את מיספר שתיים שניבחר לפני זמן קצר.
ג. הנושא ניכנס אל סדר עדיפויות.
ד. אני מוכן לימסור הודעה בכתב.


4. היכן אתה מעדיף לינאום?
א. בכל מקום שמזמין אותי: אני שמח על האפשרות להביא מצביעים חדשים.
ב. בפני ציבור שהוא 100% שלי: בית המיפלגה ו\או הפגנה המורכבת כולה מכימעט-זהים לי.
ג. באספות בחירות, בזמן תקופת בחירות, במקומות שאורגנו לכך מראש.
ד. בעימותים נגד בעלי דעה הפוכה משלי.


5. כולם יודעים שאתה יודע במדוייק מי אשם. כשתדבר האחראי הישיר לכך יספוג פגיעה אנושה לקריירה שלו, ללא כל קשר למה שיקרה איתך אח"כ. לכן מזמינים אותך לטמבלוויזיה, לשידור החי, כדי שתסגיר במישרין את האחראי.
אתה מגיע לאולפן ואומר:

א. את השם המפורש והמדוייק שלו, ומוסיף חלק מהידוע לך.
ב. מישתמש בביטוי מעורפל: "יש פה 'ידיים מכוונות'", וגם: "יד מכוונת אחראית לכך".
ג. רומז.
ד. 'אני לא מלשן'.




6. למה אתה הולך לכלא?
א. כי הורשעתי.
ב. כי העזתי להצליח להוכיח אובייקטיבית שאני טוב יותר ומוצלח משמעותית מר"המ הנוכחי.
ג. כי כשגדולים ומקושרים משמעותית ממני עושים בדיוק אותו דבר: זה מצחיק, אבל כשאני מחקה אותם בקטן: זה פשוט אינו-לא-בילתי יעבוד.
ד. כי ניתפסתי.


6א. למה החברה שלך הכריזה פשיטת רגל?
א. כי הייתה ממונפת מידיי: הבסיס היה רעוע מאז ומעולם.
ב. כי העזתי לתת הוראות בפומבי לשר המיסים. תשובתו אליי הייתה תחילת הסוף.
ג. כי לא הצלחתי להשיג כמות אינסופית של מזומנים שתחזיק את הפרמידה המסובכת.
ד. כי נירדמתי בשיגרה.


7. אמרו לך לעשות טעות מכוונת: להיתמודד במישרין נגד הבוס הגדול שנימצא בשיא כוחו.
כיצד תימנע מענישה על כך שעשיתה את מה שאמרו לך?
א. מיתכופף מהמותן בפני מען דבעי עד יעבור זעם.
ב. מייד עם סיום ההצבעה: מודיע פומבית שהולך לברכו על ניצחונו.
ג. 'עשיתי כמיטב יכולתי'.
ד. 'מועמד יחיד יש רק בדיקטטורה'.


8. מישהוא העז להיתבטא באופן לא-זהה לך: יש משוחד-חוקית בעירייה, שלא נולד עם הידע שהוריו עשו אותו רק כדי להצביע לך, או ליבחור מיתוך בחירה להפסיק לינשום. כיצד תינהג?
א. אערוך עימו שיחה מאיימת, והפחד שיפגין בפניי הוא תנאי להמשך כהונתו.
ב. ארמוז לו את הדרך החוצה ע"י הורדתו לדרגה נמוכה משמעותית מזו המכהן בה כעת. אם זה לא ניראה לו הוא יכול ליבחור מתוך בחירה להפסיד לי בבי"מ לעיניינים מינהליים.
ג. אדריך את כל מחלקות העירייה להפסיק את התיאום עימו, וגם להפנות אליו את כל האשמה על כל הנזקים שיגרמו מכך.
ד. עם סיום החוזה שלו הוא עף מהעירייה לנצח.


9. אתה נואם בחוץ ואנשים עומדים לידך.
במשך הזמן השמש משנה את מיקומה בשמיים: הדוכן שלך מקבל אור שמש רב מאוד בזווית חדה יותר ויותר, עד-כדי-כך שאנשים שהתחילו בלהאזין לך לידך; עוברים למולך היכן שהצל, ואתה נשאר לנאום לבדך בשמש היוקדת.
כיצד תינהג?

א. אבין את הרמז להפסיק לינאום ו\או לארגן גגון.
ב. אמשיך לינאום תוך כדי אחיזה בפינות הדוכן; כאילו היו קרנות המיזבח.
ג. כל מי שעוזב לצל מקבל מיספר מילים לזכותו; כדי לשכנע אותו לחזור לצידי.
ד. מעביר בעצמי את הדוכן אל הצל וממשיך לינאום.


10. מישהוא רוצה להצטרף למערכת הבחירות של המיפלגה, ישירות אל עמדה לא-זוטרה. מה היא השאלה הראשונה שאתה שואל אותו?
א. אין לי מה לישאול כי כל התפקידים תפורים: אני מכיר אותו ממסגרת חברתית קודמת או ש אין לנו על מה לדבר.
ב. "כמה קולות אתה מביא איתך?".
ג. "לך תשים מגנטים בתיבות דואר".
ד. "יש לך ניסיון קודם?".




11. ידוענית מובילה בתחומה אומרת מה שב- כ' שלה, ובתגובה מגיבים בתשלום עושים הרבה רעש.
כיצד אתה מכשיר אותה, כאילו היא דווקא כן בסדר?

א. גורם לה להיתנצל על קיומה.
ב. מדקלם לה: "את רק צריכה להגיד שאת דווקא כן בעד X, שX זה כן בסדר".
ג. 'לי אישית באותה תקופה זה לא התאים, אבל היום דעותיי אחרות'.
ד. "צעירים אומרים שטויות".


12. איך אומרים בדיפלומטית "לך תיזדיין אתה והבעיות המיזדיינות שלך"?
א. "אני לא אחראי על זה".
ב. "תישמור את זה אצלך, אני אטפל בזה אחרי שאחזור מחו"ל ".
ג. "הוא מכיר אותך באופן אישי?"
ד. "פנייתך הועברה לדרגה שתחתיי והיא תשיבך ישירות".

נכתב על ידי גולדי10 , 23/3/2015 08:50   בקטגוריות bb, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, פוליטיקה, סנובים, שחור ולבן בוזמנית, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא מספר פרדוקס 5










נכתב על ידי גולדי10 , 15/3/2015 09:11   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מטריקס, תמונות, אקטואליה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא מספר פרדוקס 3














נכתב על ידי גולדי10 , 13/3/2015 09:22   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מטריקס, תמונות, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכר אלפא, זכר בטא, זכר גמא ודלתא: חלק שלישי


>>חלקה הראשון של הרשומה


"העובדה שאין לך חברים היא בעיה רצינית – קודם סטרייטים ברמתך מאשרים אותך בתור גבר, *אחר-כך* אישה מאשרת אותך בתור חבר" David de Angelo


-

א - גבר

ב - נער

ג - ילדותי

ד - ילד

יחסים עם השמוק: חקירה / שפיטה / ענישה / חקיקה


שורה תחתונה

התמונה עצמה

01-02-2015

מקבל פטור מהחוק באמצעות עשיית פוליטיקה מצחיקה לשר הממונה: מעפעף לשר התמ”ות שהוא זהה לו, ובכך פטור מתשלום שכר לעובדיו.
/
אם נענש: וועדה בכנסת מעדכנת ליכבודו את הנהלים; כך שבפעם הבאה המשטרע תעזוב את השטח בלעדיו

מובא לחקירה

משלם לעו"ד וכך יוצא מהמעצר בהקדם

נשפט

יוצא זכאי מהמשפט.

/

משוחרר מהכלא כעבור זמן קצר; כי עורך דינו השיג עבורו את המינימום

מוצא עצמו שוב בכלא, מרצה עונש מירבי

כותב את החוק:
מממן פוליטיקאי ו\או שוכר שדולה. סעיפי החוק ניקראים *כאילו* הם כלליים; אבל באמת קודם כל מותאמים לו אישית

פועל בחסות החוק:
שוכר ייעוץ מקצועי מטעמו באופן אישי, כדי לדעת במדוייק מה הוא המקסימום האפשרי עבורו

עוקף את החוק:
מותח את גבולותיו ע"פי הידוע לו, ומקווה לא להיתפס

פועל בניגוד לחוק:
עוד עבריין

אוצר מילים

מסוגל להבעה בע"פ

כמעט שלא מביע את עצמו בע"פ / ממציא הגיות שונות לאותה מילה (“מנייאק / מינייאק / מאנאייק”)

אוצר מילים קטן ומתבטא בזמן הווה בלבד - אין אצלו זמן "עתיד"

רמה גבוהה, מקפיד על הגייה מדוייקת


יודע מיספר שפות

מעגל את חוקי הדיקדוק: משלב סלנג


יודע לפחות שתי שפות

בעיקר קללות. חוזר באינסופיות על מילת המפתח במשפט


יודע להתבטא היטב בשפת האם שלו

חבר'ה

יש עם מי לדבר

היותו נווד הופך כל קשר לזמני מאוד

מדבר עם עצמו / בעל אישיות אסוציאטיבית *

מייסד חבורה וגם מחזיק את הקשר *

אחד מהחבר'ה, קשור בעיקר למקובל: חבר קבוע אחד ומספר קשרים רופפים

זוגיות

קבועה *

לא מחזיקה מעמד

הוא זה ששולט בקשר *

חושב שהאישה שולטת בקשר *

פוריות

לא צריך עזרה, הריון תקין

טיפולי הפריה

ערירי / נכחד

פשוטים, תיתכן תשומת לב מיוחדת

קשים, הריון בסיכון

משפחה / ילדים

מתרבה *

הוריו ואחיו אינם בקשר עימו

שפויים

-

בין שניים לארבעה כולל

מתקשה לכלכל אותם

בדיוק אחד או לפחות חמישה

לפחות אחד לוקה בשיכלו בשל גנים גרועים / הריון בעייתי

 

 

-

א - גבר

ב - נער

ג - ילדותי

ד - ילד

קבלת הערצה מאחרים,
יח"צנות

 

מרוויח אותה


עשה מעשה אובייקטיבי לטובת כולם; ועכשיו הציבור אוהב אותו על כך

בשכל

בילדות: מלך המקובלים.
בבגרות: חותם קבע / מלקק לבוס / מופיע במיקרה בטמבלוויזיה.
אומר לאחרים את מה שהם רוצים לישמוע רק כי זה מה שהם רוצים לישמוע ('זה למה חיי מושלמים מעצם קיומי'), ובתמורה לוקים בהפרעת נורמאליות נושמים ליכבודו

בכוח

משלם בקביעות למישרדי פירסום שמפמפמים אותו בטמבלוויזיה, לרבות התניית רישיון השידורים בקבלת במה בחינם ככל שיחפוץ: מועד ומשך שידור.
נישכח מייד עם סיום הופעתו בה

בונה על חוסר ניסיון

מיתבכיין מיסכנות:
עייף עכשיו ורעב עכשיו, אז מקבל רחמים לטווח קצר

אבהות

מקדיש לילדיו פרק זמן בילעדי וקבוע בכל יממה / שבוע *

בעייתית

רק זונות

חושב שיהיה עם אישה ובפועל עם ילדים: ילדיו גדלים מתוסכלים ממנו

עושה ילדים לאישה רק כי האישה רוצה ילדים / חוזר עייף בכוונה כדי שהילדים יהיו הבעיה של האישה

מצב רוח עיקרי

חיובי

מכור לדיכאון

אופטימי

-

מאושר ושמח

רוב הזמן

'יום דבש יום בצל'

קצוות פיו (40+)

כלפי מעלה

ישרים / מקבילים

כלפי מטה

פרצוף של קשוח

מאפיין יחודי

רווקות ללא אחים חושבות *שכל* הגברים הם כאלה

הרוב המוחלט של הגברים במערב (בשל אישור טיפולי הפריה *לכל* מיתבכיינת רק כי מיתבכיינת)

נחשב ללוזר ע"י בטא

כמעט ואינו מעורב בחברה הכללית

 

 

 

1. כל ריבוע או מלבן מאונך שתקף לגבייך; אחד לשורה = נקודה אחת בציון הסופי.
1ב. בחירה במלבן מאוזן, המשותף ללפחות שני טורים: מוסיף נקודה אחת לכל מרובע עליו שולט, באותה שורה.
2. כוכביות סגולות * שוות שתי נקודות; בשל העובדה שמדובר במאפיין קריטי לאותו סוג. בחירה במלבן מאוזן המכיל כוכבית סגולה: מוסיף שתי נקודות לכל מרובע בו שולט באותה שורה.
2
ב. בכל מקרה עד שתי נקודות למרובע.

3. הנקודות הרבות ביותר בתחתית טור: מצביעות על השתייכותך לסוג זה.

4. הטבלאות אינן כוללות 'מובראקים': כל התוכן מתייחס למי שחייב לעשות עוד דברים מלבד 'רק להרים טלפון'.


*>>הרשומה כשאלון נוח ובסיומו תשובה מיידית<<*



א

ב

ג

ד

כיצד לעלות?

ללמד אחרים כיצד להיות כמוך

הגירה לאירופה

ללמוד מאחרים מה לא לעשות

לגשת למשרד הרווחה


נכתב על ידי גולדי10 , 2/3/2015 05:16   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), פוליטיקה, אופטימי, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)