לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

under water where thoughts can breath easily



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009


אני לא צריך תמיכה נפשית. אני לא מופצץ, לא מהצד הפלסטיני או הישראלי. אבל אני מרגיש את זה בתוכי. את האלימות הזאת. אולי בגלל הניגוד המוחלט שאני מרגיש. כן, אלפיים ותשע, ומה לעשות, אני עדיין אותו בן אדם - אותו בן אדם מאוהב, משתגע, מוזיקלי שהייתי תמיד. וככה אני רוצה להיות. גם כשאני לבד, לא מדבר עם אף אחד, עליי או עליו או עליה, אין מי שיקשיב לי אבל אני שומע טוב. אני כואב, אני מרגיש דמעות שלא הרגשתי הרבה מאוד זמן. רחשים, כמו אירועים שקרו ולא קרו עוברים בלב שלי, חודרים ומדממים, כמו שאני אוהב. כן, אני אוהב לדמם, להרגיש, לא להיחנק. זה מרגיש כ"כ רע וכ"כ טוב..כמו פנטזיה..
נכתב על ידי reddish , 1/1/2009 02:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  reddish

בן: 37

תמונה




228
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreddish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reddish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)