לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DanaXxD

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

סקס .


בזמן האחרון אני נתקלת בהרבה פוסטים של אנשים  וכתבות המדברים על סקס בגיל 16 ,

כותבים שזה לא מוסרי פוגע ולא כדי 

וזה גורם לי לתהות ממתי מניות ואינטמיות של בן אדם צריך להשפט בגלל שנים ?

או בכלל להיות עניין למישהו אחר ?

מתי תבינו שגם בנות רוצות את זה , ולא . אף אחד לא מנצל אותם  ולא מרמה אותם 

הן לא ילדות בגן ואני חושבת שהן יודעת מה נכון להן ומה לא .

 בכללי אני שונאת את כל התיוג הזה על פי גיל , אני בת 18 אז לי מותר היא בת 16 אז היא זונה ? 

אני באופן אישי גם התחלתי בגיל 16 , ולא זה לא עשה לי טראומות נפשיות ואף אחד לא ניצל אותי כי כן אני נהנתי . 

אם כבר החברה של היום מוציאה טראומות לגבי סקס , יותר מדי מייחסים לזה חשיבות 

זה לא משהו שישנה לכם את החיים , זה לא מה שמציגים בפרסומות כדבר כו מדהים , וזה לא דבר אסור . 

פאקינג אנשים משוגעים . 

 

נכתב על ידי DanaXxD , 8/11/2013 19:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתגעגעת לישרא בלוג הישן !



ישרא בלוג השתנה .
כל מה שאהבתי פה השתנה . 
לפני כמה שנים לפוסטים היו תגובות , עכשיו אנשים רק נכנסים לבלוג מסתכלים והולכים 
אהבתי את זה שתמכו פה אחד בשני והיו תגובות נחמדות
היו כל כך הרבה בלוגי סיפורים מענייינים הייתי פה שעות עכשיו יש בקושי , והם לא זוכים לתשומת לב רבה גם. 
הבלוגים היחידים שזוכים לתשומת לב הם בלוגי העיצוב 
שלדעתי אין ממש שימוש בכפתורים , או פיקסלים שמצאו בטמבלר  
אני בספק אם מישהו משתמש בדברים האלו כל כך  .
הלואי שישרא בלוג הישן היה חוזר , והיו נותנים במה לבלוגי הסיפורים , והאישיים , יותר .
עכשיו אני משתעממת פה תכלס . 
וגם את זה בטוח אף אחד לא יקרא וחבל . 

נכתב על ידי DanaXxD , 6/11/2013 20:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanaXxD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanaXxD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)