לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Spirit Of The Forest


...Far, far away and where the wind freezes your face

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

לחזור אחורה בזמן


Doala mu gieda
Njavkka mu niera
Savkal &cappa saniid
Jedde litnasit
Leage nu liekkas
vai mon in galbmo
Juoiggas vel munnje...


 

 

 

אמש סיימתי לצפות בסדרה "להיות אריקה".

מדובר באשה שחושבת שחייה לא יוצלחים. לא נשואה,ללא עבודה,וכל הזמן צריכה להתמודד עם האכזבה של הוריה.

לפתע הופיע איש מסתורי,ושאל אותה אם יש דברים בחיים שהיא מצטערת שעשתה,או שהייתה רוצה לשנות. היא אמרה לו שיש יותר מדי, ולא הבינה מי הוא בכלל. הוא אמר לה שהוא הכתובת לשנות,השאיר לה כרטיס ביקור,ופשוט נעלם. היא התעלמה מהעניין,ולאחר סצנת אכזבה של ההורים שלה, היא החליטה ללכת לאדם המסתורי הזה. כשהגיעה,הוא אמר לה שהוא דוקטור,רק שהוא ללא תעודות או הסמכה,וההסכם ביניהם ילך כך: היא תסכים להתחייב לטיפול עד הסוף, והוא יעזור לה להצליח להחזיר את חייה למסלול. היא התחייבה, ולאחר מכן הוא ביקש ממנה לעשות רשימה של הדברים שהייתה רוצה לשנות בחייה ובעבר שלה. לאחר שכתבה רשימה ארוכה,הדוקטור והיא עברו על כל הרשימה,אחד אחד, והוא החזיר אותה לעבר כדי לתקן את הטעויות שלה.

אני תוהה אם אני הייתי רוצה לשנות דברים בעבר. ברור שעשיתי טעויות,אבל לכל דבר שקורה יש סיבה,והשאלות שלי הן, אם הייתי משנה דברים בעבר,האם הדברים הטובים שקרו לי היו בעצם קורים? האם הדברים המצחיקים שקרו היו נשארים בזיכרון שלי?

האם הייתי מוכנה להתחייב לסוג טיפול שכזה? שיכול לשנות את כל העתיד שלי? האם אני באמת ובתמים רוצה לשנות את החיים שלי ולתמרן אותן כפי שאני רוצה,ללא הפתעות?

בהחלט חומר למחשבה.

 

אריקה והחבר הכי טוב שלה איתן.

 

 

מומלץ ביותר, זה גם בהוט VOD בחינם(: 

 

הפעם החלטתי לא להעלות צילומים,לא באלי שהבלוג הזה יהפוך לבלוג תמונות :\

נכתב על ידי , 18/5/2011 17:44  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נציגת ישראל בהונגריה


יש ביום שבת הקרוב "ערב ישראלי" בהונגריה,כדי לציין את יום העצמאות של ישראל. פנו אליי וביקשו ממני להתחבר שם למסך גדול ולספר קצת על ישראל,על מה קורה כאן. מן נציגות כזו,מה שאני אגיד,זה מה שיחשבו עלינו.

יש לכם רעיונות מה לספר? כל רעיון יתקבל בברכה.

 

צילומים:

 

 

 

 


נכתב על ידי , 12/5/2011 18:13  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חיילת+תמונות נוספות שצילמתי


Guards of glory and of might
Red as blood and black as night
Flies our banner as we march
In the East, for the king of the Greek

 

 

גאה לשיר את התקווה ביום השואה על מדים.


  
  

-

 

החלטתי שבכל פוסט אני אשים קצת תמונות שצילמתי,אז הנה עוד כמה (:











 

תיזהרו להעתיק. 

נכתב על ידי , 6/5/2011 19:45  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,047

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeer Beer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beer Beer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)