לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפני ככלות הק(כ)ול


בן 24 והגעתי למסקנה שאהבה (וההליכה לעברה) היא הסיבה היחידה לחיים האלה, לאחר מכן פתחתי בלוג.

כינוי:  jackton

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

אז בשביל מה?


אני מנסה למצוא לחיים האלה משמעות בכל יום כמעט. 

 

אני אומר ששווה לחיות בשביל המשפחה וזה לא מספיק. מה יעשו אלה שאין להם משפחות? אולי ימצאו משפחות אלטרנטביות, כאלה שיהיו מוכנים לבכות במידה ויאבדו.

אני אומר ששווה לחיות בשביל האומנות, היצירה. אבל למה? רק בשביל שיזכרו אותך לאחר מותך? וגם זה רק אם תהיה אומן מצליח. ומזה מצליח? כזה שיודע לרצות את השאר?

אני אומר ששווה לחיות את החיים האלה בשביל לשרת אנשים, ז"א בשביל להשתמש בכישורים ששניחנת בהם כדי לעזור לאנשים אחרים. רגע, אז אותם אחרים צריכים לרצות למות? או למצוא את הכישורים הייחודיים שלהם? ואם אני בטוח שאין לי או לא אכות לבטא אותם לעולם.

 

 

אני אומר ששווה לחיות בשביל לאהוב. לאהוב לפחות פעם. אני לא אוכל למצוא דרך להעביר את הדברים האלה לאדם שלא היה מאוהב. הרגשה חד פעמית שמהרגע שאתה חווה אותה, לא תרצה למות לעולם עד שתרגיש אותה שוב.

 

ומה אם אין אהבה?,

אני מצאתי שלא שווה לחיות את החיים האלה.

 

סליחה על הפסימיות,

 

i will always love you

jackton

נכתב על ידי jackton , 8/4/2013 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjackton אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jackton ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)