לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


צילום | אופנה | עיצוב | עצבים

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

פחדכאבריקנותרעבבדידותמחשבותרעותשדיםדמעותהדחקה.


פחדכאבריקנותרעבבדידותמחשבות רעותשדיםדמעותהדחקה 



2012 צילום: אני | דוגמנית: ורד


קשה לי; לבחון את הנפש שלי. לגרד את העור עד זוב דם. דפיקות לב. רעם.

הכל מטושטש וחד כל כך. נמאס לי להיות גרסה מעוכה ומדוכאת של עצמי.

אני יודעת שהגיע הזמן לעשות שינוי, אבל אני לא מוצאת כוחות. אני חופרת עמוק ומוצאת 

רק צלקות.



2012 צילום: אני | דוגמנית: לילך מרטון

 

משתדלת להיות בשקט, משתדלת להיות צנועה;

  1. לא לדבר.
  2. לא להתרגז.
  3. לא לצעוק.
  4. לא לאבד שליטה.

ימים נמרחים מתערבבים עם רגשות, דמעות, זיעה, בצבעים דהויים. חושך פסטורלי.

רוצה להיות הגרסה המשופרת של עצמי.




2010


קשה קצת למצוא ולחבר בין מילים, לתאר רגשות כל כך סוריאליסטים.

  1. כאב חד בבטן.
  2. כאב חד בגרון.
  3. דקירות בלב.
  4. יום חדש, מחלה חדשה.



צילום: אני | מודל: גיא 2008


אני מרגישה את הנפש שלי בועטת בי מבפנים וצועקת לי להפסיק עם המחשבות הטורדניות האלו.

  1. להפסיק להיות אובססיבית.
  2. להפסיק לחיות במציאות מדומה.
  3. לפרום את כל השקרים, לשרוף את הפנטזיות, ואת האשליות לזרוק לפח.
  4. לא לספר לאף אחד, לנסות להטמע בקהל. להזניח.



צילום: אני | מודלים: אור, קארין ודרור 2009


צופן לא מפוענח, שלא יפוענח לבדו.

משהו עומד לקרות, משהו רע.

הדקירות בבטן לוחשות לך סוד.

אף אחד לא יציל אותך. אף אחד לא ינסה, אף אחד לא יודע.

 



צילום: אני | מודל: קטיה 2009


מילים מטושטשות ועור יבש, דמעות מלוחות על פצעים טריים. 

מגרד לי כל כך. מנסה לקרצף את עצמי עם הציפורניים. משאירה את עצמי 

מנוקדת בצלקות. עקיצות. 



2012




2010

 

למה כל כך קל לוותר?

נכתב על ידי , 5/6/2012 22:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורד והים. צילומים חדשים והקדמה.


עוברת עליי תקופה קצת מוזרה, מבולבלת ומאוד מהורהרת. אני באמת מוצאת את עצמי כל הזמן עם דרייב כזה לצלם, דברים ספציפים אומנם, אבל כל הזמן בא לי.

 

ביום שישי הלכתי עם ורד ודניאל לים, לקחתי איתי מצלמה כשיצאנו מהבית, רק כדי לגלות שנותרו לי אולי 3 דקות עם הבטריה.

.

ורד מכניסה את הלפטופ לאוטו

 

השמש כבר כמעט שקעה, היינו באוטו בדרך לים, כבר חיכיתי בצורה בלתי רגילה להגיע ולצלם. ידעתי שאין לי הרבה זמן, אבל בכל זאת.



ורד במראה

 

אחרי שוטטות קלה, התיישבנו במסעדה על החול. ישר אחרי שהזמנו הלכתי עם ורד לקו המים לחמש דקות של צילומים אנרגטיים במיוחד. הפלטפורמות שלי התמלאו בחול ומים (עמדתי בעומק של כמה סנטימטרים עם פלטפורמות וג'ינס. ממש ילדת טבע) ואחרי שכבר הגעתי לצבעים וחשיפה שרציתי, ביימתי את ורד במהירות הבזק.

 

גם במהלך האוכל דיברנו המון על כל עניין הרזון/קלוריות/ביטחון עצמי, גם אני וגם דניאל ניסינו בכל הכוח לנער קצת את ורד. אבל הדאון האמיתי הגיע כמה שעות אחר כך. אצל ורד בבית. מדפדפות בתמונות. ורד משתתקת, על סף בכי בוחנת כל תמונה וכל איבר בגוף שלה. נעצרת על תמונות מסוימות ומקדישה כמה דקות לשנאה עצמית. לא מבינה איך היא הולכת עם מכנס קצר ברחוב. נעמדת מולנו ותופסת את "השומן" ברגליים בגועל. כואב לי לדעת מה היא חושבת על עצמה, כי אני קולטת כמה שזה רחוק מהמציאות, ואין לי שום כלים כדי לעזור לה להבין את זה.


1. איזו מדהימה הילדה הזו!



2.



3.



4.



5. את זו היא אהבה.



6.



7.



8.



9.



10.



11.



12.

 

ורד התפתחה והתבגרה ברמות מטורפות מאז שהכרתי אותה; ילדה ביישנית עם שיער על הפנים, חולצות גדולות, מכנסיים ארוכים, לחיים ורודות.

בכמה דקות הראשונות להכרות שלנו ורד כבר הספיקה לומר על עצמה כל כך הרבה דברים רעים, שהייתי חייבת לפתוח עליה פה; הרצתי לה בערך שעה על כך שאני לא מרשה לה בחיים לומר על עצמה דברים רעים ליד אנשים. אחרי היום הזה התחלנו לבלות יותר ביחד, אפילו יצאנו פעם לשופינג, ובפעם אחרת איפרתי אותה והלבשתי אותה. היום שנה אחרי, עם תספורת קצרה יותר, מסקרה ופודרה בתיק בדרך קבע וחיבה גדולה לאופנה ובגדים; מבפנים עדיין מרגישה חסרת ערך, מכוערת, שמנה.

עם שנאה קשה וגועל לגבי כל פרט קטן בגוף שלה; ברכיים, יריכיים, ידיים, בטן, גובה, צבע פנים... אני מרגישה שהיא עוצרת את עצמה. ובאמת שבא לי לנער אותה חזק לתת לה שתי סטירות ולגרום לה איכשהו להבין שהיא יכולה לעשות הכל, שהיא יפהפיה, חכמה, רגישה, מצחיקה ומקסימה; היא רק צריכה להתחיל להבין את זה, לקבל את עצמה, לאהוב את עצמה... ולהפסיק לחפש חיזוקים ואישור במקומות אחרים...

 

אני יושבת מולה, מקשיבה לה מדברת, מסתכלת עליה מקשיבה לי- אני רואה את כל הכאב שלה, ומשתדלת למצוא את המילים הנכונות כדי לגרום לה להבין שאולי היא טועה. היא אמרה, שבעצמה כבר התעייפה מההתעסקות התמידית עם קלוריות ואוכל. אבל הכאב שלה והשנאה עמוקים יותר מאוכל. הם כבר חלק ממנה ואין לה מושג איך להרפות.

 

 


13. צילומים מהפעם הראשונה שצילמתי את ורד. סטיילינג ואיפור: אני.

 


14.



15.



16.

 

אז, ורד, אני אוהבת אותך ואני כאן בשבילך, מקווה שתצליחי לפתור קצת חידות בקרוב.

 

זה הכל להיום.


נכתב על ידי , 3/6/2012 17:49  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

23,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , צילום , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAvishag Ofrichter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Avishag Ofrichter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)