לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life Story


סתם עוד בלוג נטוש שאם נכנסת , זה כנראה היה בטעות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

יייאאייי D:


איזה יופי !! היום זכיתי במבצא בבלוג של:


אני כבר מחכה לפרס :)

תודה ל : Pastel Girl :3 הנפלאה .

 

נ.ב - ממש כדי לכם להיכנס יש לה בלוג שממש יכול לעזור לכם והוא כם מעוצב מדהים !!

 

אה וכמובן "חג האהבה שמח !!!!!!! "

נכתב על ידי American_Angle , 15/8/2011 21:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הראשון שלי D:


פתחתי את הבלוג ממש ממזמן , והנה סוף סוף הפוסט הראשון שלי הגיע.

עוד לא ממש חשבתי על רעיונות לבלוג שלי ....כי זה די הלך ככה כשחשבתי על זה :

 

-בלוג עיצובים ... לא יודעת אפילו לצבוע תמונה בפוטושופ...><

-בלוג סיפורים ... עוד לא לגמרי חשבתי אל זה , אבל אני די בטוחה שאני לא יודעת לכתוב סיפורים. :/

-בלוג תמונות ... אין לי פלאפון או מצלמה או כול דרך לצלם תמונות.

-בלוג עזרה ... הרעיונות שלי על הפנים , קודם כול אני ימצא דרך לעזור לעצמי ואז אני יעזור לאחרים . :(

-בלוג אישי ... החיים שלי משעממים אפילו אותי ככה שממש לא יהיה לכם מעניין לקרוא אליהם.

-בלוג של עיר ווירטואלית ... זה כבר לא ממש בלוג.. T.T

 

ככה שהבלוג שלי הוא מין בלוג שמשלב את הכול ביחד..אז אם  משהו מעניין יקרה אני יספר לכם, אם אצליח לכתוב סיפור אני יכתוב לכם ,אם יצוץ רעיון אתם הראשונים שתדעו אליו , מבטיחה :)

 

מי שרוצה לעזור , אני ישמח לקבל כל רעיון D:

 




  

 

 



נכתב על ידי American_Angle , 14/8/2011 17:27  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  American_Angle

בת: 26

MSN: 




104
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmerican_Angle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על American_Angle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)