לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות והרהורים על הורות, זוגיות, הגשמה עצמית, גדילה והתפתחות, סרטן ומוות ועל יתר הדברים שיש לחיים להציע.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017


וכל הבחירות שבחרתי היו לשם טובת הנאה

 

חייכתי

 

כי עצוב לי להיות עצובה

 

התפללתי

 

כי מפחיד אותי לפחד

 

שוררתי

 

בשביל לפרוק מטען מהלב

 

התלבשתי

 

כדי להיות מסוגלת להביט במראה

 

ויצאתי לטייל

 

כדי לפגוש ברוח שתפרוט לי על הנשמה

 

 

 

 

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 13/6/2017 12:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רק לי להסתובב בכיכר בשבוע הספר מרגיש כמו בית קברות , כרכים כרכים, מצבות מצבות של רעיונות, דעות, זכרונות ותקוות?

 

 

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 13/6/2017 12:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כותבת לעצמי

 

כדי לזכור את הסדר

 

 

 

בהתחלה מרגישה רע

 

מחפשת הקלה

 

סופרת דקות בין כדורים

 

מייחלת להקיא או למות

 

 

 

אחר כך באה הקלה

 

וכולי בה

 

צפה גב על ענן

 

שקט בראש

 

השרירים רפויים

 

וטוב לי

 

 

 

ואז כשהגוף או הנפש או וואטאבר שוכחים כמה נורא היה

 

הם מתעוררים בקטע רע

 

ומטרידים אותי

 

״למה עשית ככה

 

מה פתאום את נחה

 

ותראי איך נופלים לך דברים מהידיים

 

ומה פתאום שכחת

 

ואיזה לוזרית את״

נכתב על ידי שריטה בעדשה , 13/6/2017 12:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שריטה בעדשה

בת: 41



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשריטה בעדשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שריטה בעדשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)