לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למצוא שקט צלול.



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

מה חשבתי לעצמי??


אחרי הרבה זמן, נכנסתי למקום הזה... הרבה זמן..
הקטע האחרון שכתוב פה הוא תחת הכותרת "נמאס לי מהתיכון"  חחחח מה חשבתי לעצמיי??
כן.. כבר התגייסתי, מסיימת שבוע 3 בקורס חובשים... אחרי 3 שבועות טירונות, וכבר נשבר לי מהצבא.. נשבר לי מהמסגרת הזו, ואני לא מבינה מה חשבתי לעצמי שעליתי לאוטובוס הזה באותו היום, שציפיתי ליום הזה שיגיע... כן אני כותבת את זה כרגע, אחרי שאני חושבת במשך 4 שנים שהולך להיות ממש כיף בצבא, ושזה חוויה, ושאני לא מבינה משתמטים... חחחחח מה עשיתי? מה היה לי רע? להיות בחורה שקמה כל יום ב7 בערב, הולכת למשמרת לילה, עושה כסף, כסף טוב. נהנת מהחיים,מבלה עם חברים טובים, עם החבר...  כ"כ הרבה עם אהובי...  מה היה לי רע?
עכשיו אני קמה כל בוקר ב 5, עושה דברים שאני לא באמת רוצה לעשות, הולכת לישון ולא באמת נרדמת כי זו לא באמת המיטה שלי, וזה לא החברים הקרובים שלי, והחבר שלי לא מחבק אותי, וזה הכל ביחד.  
אז יש לילות שאני לא מפסיקה לבכות, ויש ימים שאני רק חושבת על איך פור גאד סייק אני גורמת לכל זה להיפסק, ואיך אני מקבלת את החיים שלי בחזרה? לא שאני יודעת מה אני רוצה לעשות איתם אבל אני רוצה את החופש הזה להתעורר יום אחד עם רעיון של מה אני רוצה לעשות ופשוט ללכת ולעשות אותו... לא לחכות שנתיים כדי שהכל יתחיל, לא לחכות ובנתיים להתבלבל עוד יותר.
אבל.. מצד שני.. יש רגעים.. רגעים קטנים מאוד.. שאני חושבת לעצמי "דווקא מתקשט יפה 'קצינת רפואה ימית' בקורות חיים" חח כן.. קורס קצינים, עוד שנה, זה אומר 3 שנים..
ככה אני, הכל קיצוני.... צריך להתפשר,צריך ללמוד ללכת באמצע, צריך לאמץ את הג'ובניקיות...
אז תגידו-איך משתחררים מהצבא מוקדם?? 
נכתב על ידי , 30/11/2011 17:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת עם הדובי... ב-30/11/2011 17:53
 





8,254
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת עם הדובי... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת עם הדובי... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)