לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ומה אם..?



Avatarכינוי:  Agatha

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

פרננדו 74.


אני מתגעגעת לנשק שלי. מתגעגעת לעוצמה בידיים, מתגעגעת לכוח.

הקת עמוק עמוק בשקע הכתף, חמש אצבעות אוחזות חזק את ידית האחיזה, המחסנית המלאה ב29 כדורים צמודה לאמה, הלחי סחוטה על הקת הקרה. האטמים אוטמים הכל מלבד צלילים בודדים שחודרים דרך חריצים קטנים יחד עם האוויר שממלא את החלל המרוקן שלי.

עם כל ירייה משתוררת דממה עמוקה יותר. דממה שדורשת עוד ירייה. ועוד אחת.

אני אוהבת את ריח אבק השריפה. את הרגשת השמן על הידיים אחרי הנקנ"ש. אני אוהבת את הסימנים הכחולים על הגוף. אני אוהבת האדרנלין שזורם בכל חלקי גופי, האדרנלין הזה שממלא כל תא קטנטן בגופי.

 

 

קראו לנשק שלי פרננדו. לכל דבר צריך להיות שם, גם לנשק. ופרננדו היה שם מושלם. הוא היה מושלם. מספר 74. בשונה מאחרים, היה מאוד נוח לישון איתו. הוא גם לא עשה לי הרבה סימנים כחולים, רק שבעה. הוא היה מאוד נקי יחסית לשאר הנשקים של שאר הבנות. הוא היה שלי.

 

בעוד מספר ימים אחגוג חמישה חודשים בצה"ל, אני תמיד אהיה צעירה פעורה.

 

 

יש לי כלכך הרבה מה לכתוב, כלכך הרבה מה לשתף.
                אבל אין מי שיקשיב.

 

 

אני צריכה לדבר.
נכתב על ידי Agatha , 13/12/2012 16:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1934


אני לא יודעת איך קוראים לה.

שמעתי את שמה פעם אחת בילדות, אי שם בגיל 6.

אבל אז לא ייחסתי לשם הזה משמעות בכלל.

החלטתי לתת לה שם משלי. קוראים לה מריאנה.

והיום, היום בדיוק, עברו 72 שנים ממותה.

ראיתי אותה פעם אחת, בתמונה איתו..

בדיוק כמו בסרטים, שיער גלי מושלם, שמלה מרווחת ומקסימה.

והיום הוא ישב לידי והחזיק את אותה התמונה.

התמונה בה היא אוחזת בו.

מאחורי התמונה רשומות שתי מילים בודדות ושנה.

"אמא ואני" 1934

 

"את דומה לה. מכל האנשים, מכל המשפחה שלנו, את הכי דומה לה. העיניים החומות, אף הכפתור והשפתיים הקטנטנות. את כל כך דומה לה.."

 

מריאנה נפטרה ב1940. בהיותו רק בן 8.

 


 

 

קר. סוף סוף קר..

 

נכתב על ידי Agatha , 8/12/2012 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,065
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAgatha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Agatha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)