לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם מוזר .


והוא שלי..

כינוי:  פנינת המזרח של סדריק(:

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

קלידים שבורים


 

אתה יכול לנגן על קלידים שבורים,

כי נגעת בכל פעימה שלי,עברת על כל צליל שרעד בי.

ואני לא יכולה להרגיש,בגללך.

אין לי לב,הוא קפא-

 

וממדרכות של רגשות,אתה נוסע בלי לנווט לאן..

רחוק ממני..ומהזמן.

רק תן ללב שלך לצעוק חזק שהוא אוהב אותי..

אני מבטיחה לך,ההגיון שלך ישמע,אהובי.

 

אתה יכול לנגן על מיתרים קרועים

אתה גם יכול לא להרגיש כלום

זה שהלב שלך לא רוצה להרגיש,זאת לא אשמתי.

ההגיון שלך פעל,ועכשיו גם בי..

עכשיו אני הנהגת בכביש שלא שלי,

לאן שלא אלך אעשה זאת בעצמי...

רק אל תצטער,

 

 

ואל תשכח שאתה בחרת לנגן על קלידים שבורים,

הם היו שבורים לפנייך,וכנראה שגם ישארו..אחרייך.

 

 

נכתב על ידי פנינת המזרח של סדריק(: , 19/2/2009 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,877
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנינת המזרח של סדריק(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנינת המזרח של סדריק(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)