לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground like a skyscraper.

Avatarכינוי:  Just Macy.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

Live to Party ;)


קראתי עכשיו כמה פוסטי סטיגמות למיניהם וביקורות, ועד כמה שזה לא מתאים לי, באמת שאין לי כוח להגיב על זה עכשיו. ברור שזה ויכוח שלא ייגמר לעולם, כי אנשים מתבגרים ומשתנים, וזהו. תנו לי להיות מי שאני עכשיו, ולהעביר ביקורת על עצמי בעוד כמה שנים. גם זה שלב בהתבגרות, תנו לי לעבור אותו. 

 

עזבו, אני במצברוח טוב מידי בשביל להתווכח עם אנשים. הסרט של האחים + ההזמנה של הדוג טאג של ניק + חופש + הכתיבה שלי הסתדרה כמו שצריך סוף סוף עם הפאנפיק הזה + השירים של האחים + העובדה שאני יודעת ששתיהן תומכות בי + הידיעה שיש לי אותן, לא משנה מה + העובדה שאני אפגוש אותה החופש הזה + לא יודעת מה, סתם מצברוח טוב מהבוקר = מצברוח טוב מידי בשביל להתווכח.

 

אז אם מישהו רוצה להתווכח - בכיף. אבל אין לי כוח עכשיו. תנו לי להישאר שמחה קצתקריצה

 

 


We were out on the floor and we danced the night away
And she looked at her watch and said that it was late
And she pulled me aside and said she couldn't stay
(I really gotta go!)
But I begged her for one more song
Let the music play!

We're gonna live to party, gotta bust your move
Everyone's in the groove
Tell the DJ to play my song
Are you ready to rock 'n roll?

Hey! Hey! Hey!

I drove her home and she whispered in my ear
Party doesn't have to end, we can dance here

Live to party, gotta bust your move
Everybody's in the groove
Tell the DJ to play our song
Are you ready to rock 'n roll?

Gonna live to party, gotta bust your move
Everyone's in the groove
Tell the DJ to play out song
Are you ready to rock 'n roll?

LIVE! TO! PARTY!

כן, מסתבר שזה מה שמצברוח טוב עושה לי. ליב טו פארטי. שוב. ושוב. ושוב. אוח, אני באמת חייבת לפגוש אותם מתישהו. הוא הציל אותי, הוא אפילו לא יודע. I am amazed.

האחים ב-2006 וברקע ב-2010. פשוט מדהים כמה שהם השתנו 3>
JBFOREVER#
(כן, אני מכורת טוויטר. מתרגלים בסוף)

 

נכתב על ידי Just Macy. , 21/12/2011 20:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



A Little bit longer and I'll be fine.


A Little bit longer, and I'll be fine.

Jonas Brothers - A Little bit Longer

 



אני לא מאמינה שהיא אשכרה חושבת על לקנות את הדוג טאג. *~*

נתחיל מזה שזה תרומה של 20$, שזה כבר מאוד טוב. מאוד. נמשיך עם זה שזה הדוג טאג של ניק, הבנאדם שהציל את החיים של כל כך הרבה מעריצי ג'ונאס (ואני לא צוחקת או מגזימה) כל כך הרבה פעמים בלי לדעת אפילו. ונמשיך מזה שזה כנראה יהיה שלי בסופו של דבר*~*

זה אולי כל כך דפוק, אבל זה ו-"Stay Strong" היו שני הדברים שאמרתי לעצמי כל כך הרבה לאחרונה, ואני באמת אשמח אם דבר כזה יהיה תלוי לי על הצוואר D:

אבל בשביל זה אני צריכה... טוב, אני צריכה שהיא תסכים. 

 

Got the news today,

Doctor said I have to stay.

A little bit longer and I'll be fine.

(החלק הראשון של הבית הראשון של "A Little Bit Longer").

 

Thank you, Nicky J. <3

 

ולעניין אחר. 

אני כנראה הולכת לראות איתה (המבין יבין) את הסרט של החבובות D:

מכירים את הטריק הזה של "יש לי חברה ש..." שזה בעצם מדבר עלייך? המפ. נראה לי ששווה לנסות. אה, כן, וקיבלתי 87 במבחן בתנ"כ כי המורה המפגרת שלי הורידה לי נקודות על משהו שהיא לא אמרה לכתוב בכלל.

Oh well.

אני מניחה שבשביל זה אני כל כך אוהבת להתווכח. אני אשיג את הנקודות האלה קריצה

 

כי מגיע לי הרבה יותר ):

 

סתם דרמטית. 

 

נכתב על ידי Just Macy. , 17/12/2011 10:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Thank you. For accepting me and helping me.


את היית שם.

כשגילינו שהחבר ב"בילי אליוט" הוא גיי וכל הכיתה התחילה לעשות בלאגן, את ואני היינו היחידות שהתווכחו איתם. האחרים או שהיו בצד השני, או שתקו.

כשישבתי עם ההתלבטויות האלה, עם כל המחשבות ועם כל הרגשות האלה, ששגעו אותי. את היית שם. 

והיום, כשהסברתי לשתיכן מה קורה אתן רק חייכתן ואמרתן ש- (בשפה המאופיינת לנו, אנגלית)- 'Found anyone?'.

 

יכול להיות שזה לא נכון. יכול להיות שאלה רק הורמונים, Go figure. הכל יכול להיות. אבל אני רק שמחה שיש לי את שתיכן, וששתיכן קיבלתן את זה, חייכתן והמשכתן הלאה כאילו לא אמרתי לכן כלום. כאילו אני בדיוק אותה מייסי שהיתה אתמול; ואני מודה על כך.

 

כי זה לא משנה. אני אותה מייסי שהייתה אתמול. :)

 

I will be, I will rise, there won't be compromise,
as I take to the open skies.

 

Jonas Brothers - Time For Me to Fly 

 


נכתב על ידי Just Macy. , 11/12/2011 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Macy. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Macy. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)