לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myself and I


"החיים אינם מסדרון ישר וקל שבו אנו נעים בלא קושי,אלא מבוך של מעברים שאנו נאלצים לגשש ביניהם את הדרך, כאנחנו טועים ומדי פעם מגיעים למבוי סתום-אבל אם נאמין, הקב"ה תמיד יפתח לנו דלת-אולי לא אותה דלת שהיינו חושבים עליה בעצמנו,אבל דלת שבסופו של דבר תועיל לנו"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

חיפה!!


אני כרגע פה בחיפה!

ממש ממש כיף פה!!

מה שכן- אני משמינה פה בטירוף!!

אבל הגישה שלי- אני נהנית עכשיו וסבבה לי ואני אוכלת דברים (כגון גלידה) שלא אכלתי עוד מאז החופש הגדול- ובבית אני יוריד ויהיה קצת יותר קשוחה עם עצמי!!

מה שכן- הצלחתי לעשות חצי שעה על אופני כושר- שזה קצת משפר את המצב! =]

 

 

לגבי השיר- אני יעלה כשאני יחזור הביתה! =]

נכתב על ידי lilshanee , 10/4/2012 21:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסח בפתח!!


אתמול היה יום טוב!! =]
הלכתי לבאולינג ולמקדונלדס (הכשר!! חחח) עם כל הילדים של ההצגה! =]
היה כייף!!

ורציתי להראות לכם איך משלבים ארוחה במסעדה בתפריט היומי:
בוקר: טוסטעים-1 
2 כפות ממרח שוקולד-3
צהריים: 4 קרקרים-2
חמאת בוטנים-2
ערב: מקנאגטס-8
צ'יפס-6
קטשופ-1
ביניים: חופן פופקורן לייט-1

סה"כ- 24!! =]

פסח בפתח וזה חג משמין!!
 אבל אני יעשה את המאמץ-לא להשמין!

תפריט לבוקר ליל הסדר:
בוקר: ברד-3
צהריים: 3 פריכיות אורז- 1.5
כף גבינה לבנה 3%- 1
זעתר,עגבניה-0
ביס מעוגייה שאחותי הכינה-1.5

סה"כ לפני הסדר: 7!
נשאר לי 19 נקודות לסדר! ואני שבעה לבינתיים!!

בקשר לשיר שאמרת שאני אולי אעלה- כנראה פוסט הבא!!
לבינתיים חג שמח!!
נכתב על ידי lilshanee , 6/4/2012 15:03  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  lilshanee

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנויות הבמה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilshanee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilshanee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)