לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Do not swim against the current




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011


ממממ ..

 

 

נראלי סוגרת את הבלוג לכמה זמן :|

 

אני לא מרגישה כ'כ שזה עוזר לי כבר:\

העצבים , הכעס , הדיכי , וה - ' חיוך המאושר מאוד ' שלי בבצפר כ'כ מזוויף שאפילו לי נמאס ממנו -.- 

 

 

אני פורקת , וזה לא עוזר ..

פעם זה היה נחמד :\

עכשיו זה כבר לא כזה משו -.-

 

 

אולי אני יפתח בלוג אחר >< נקי מכל הזבל שלי , או שנחזור לפה פעם ...

בכל מקרה ..

 

נקווה לטוב :\

 

נכתב על ידי , 8/9/2011 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואו היום הראשון הלך מדהיייייייייים !

 

~ כן אני מודעת לעובדה שזה היה אתמול , הייתי הרוגה מעייפות XDD ~

 

היינו בבצפר , חפרו לנו קצת כרגיל , המדריכה החדשה , המורות , המפקדת קצת וזה ..

 

אבל בקטנה ,

 

אח'כ שיחררו אותנו והלכתי להסתובב קצת עם כמה שמנמנים , והיה ממש נחמד :>

 

 

אמאמאמ לא לומדת ימי שישי אז אין מה להגיד וזה:-[

 

אבל מקווה להשגים ושנה יותר טובה , 

 

בהצלחה ♥

נכתב על ידי , 2/9/2011 17:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL&S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L&S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)