לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Mary Lou




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

היתרגשות.


מחר טקס סיום, ואני לא יכולה שלא להתרגש..

למרות שכל התפקיד שלי מסתכם בלרקוד דקה וחצי בשורה האחרונה,

אני מרגישה כאילו זאת הופעת חיי ^^'

תמיד הייתי כזאת~ מיתרגשת מכל שטות, מקווה לקבל תפקיד בהצגה, מתפללת שבמקרה אור הזרקורים יפול עלי ואני יבצע את הריקוד המושלם.. אזכה למחיאות כפיים סוערות וזר פרחים ענקי *-*

 

זה מחזיר אותי לשלוש השנים שהייתי בחוג בלט. הייתי בת 5 עד 8 כשרקדתי, והייתי פשוט כוכבת.

תמיד הייתי מקבלת קטעי סולו בריקוד, אני הייתי זאת שעושה את השפגט המושלם, הילדה הכי רזה וגמישה בחוג.. אני לא חושבת שאי פעם אשכח את ההופעות שלי. זה היה מדהים.

ההיתרגשות ותחושת ההישגיות הייתה פשוט אדירה.

אני זוכרת איך ישבנו מאחורי הקלעים, חיכינו שיבוא תורינו לעלות להופיע.

העברנו את הזמן במשחק "קוא-קוא".

זוכרת את אמא שלי שמנסה להכריח אותי ללבוש את הגרביונים המקושטים יותר,

לאסוף את השיער עם הסיכה הנוצצת יותר, ולמרוח אודם בוהק על שפתי.

אני גם זוכרת איך בעטתי בה כי לא הסכמתי לעשות אף אחד מהדברים הללו.. [;

עכשיו הייתי מסכימה. עכשיו אני כ'כ רוצה את זה.. רוצה לחזור להיות הנסיכה בנעלי הבלט הורודות.

אני רוצה לחזור לרקוד. אבל עכשיו זה מאוחר מידי.. \:

 

לעולם אל תוותרו על החלום שלכם.

נכתב על ידי MaryLou , 13/6/2011 14:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד בלוג?


עוד חלק אישי וסודי מחיי שאדם חטטן ימצא ויפרסם באכזריות?

יחלוק את סודותי עם כולם, יפגע ויהרוס..

לא הפעם. לא שוב..

אני מקווה.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני דיי גרועה בפוסטי-פתיחה, למרות שכבר היו לי לפחות מיליון כאלה.

שמי לא חשוב, אפשר לקרוא לי מרי-לו (כן, כמו בשיר).

אני בת 15, ואני גרה כאן ועושה ככה וככה. כל זה פרטים שוליים ולא חשובים.

יש בי הרבה בעיות  -לפחות אני מודעת לעצמי-  אבל אני לא מתיאשת

יום יבוא ואני יעזוב את המקום שרע לי  בו ואתחיל את החיים שלי.

קצת עלי? צלמת, סופרת, מעצבת ציפורניים, פילוסופית,ביסקסואלית, דיכאונית אבל אופטימית,  ביישנית,

ובעיקר אני.

 

שבוע טוב.סבבי

 

נכתב על ידי MaryLou , 12/6/2011 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  MaryLou

בת: 12




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaryLou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MaryLou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)