לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing is ever what it seems



Avatarכינוי:  שחכתי

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

אני פשוט בן אדם מגעיל.


ישלי חבר. בקושי שבועיים.
ואני מתחילה עם אחרים. וואי הגעתי לשפל שלי.
בסוף הכל יחזור אליי בחזרה. 
אני יודעת, זה ברור שזה מה שייקרה.
אם הוא היה נותן לי את המרחב שלי הכל היה טוב , אבל אני חנוקה. אוף.
נכתב על ידי שחכתי , 31/3/2013 16:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,927

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחכתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחכתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)