לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי

"במרוצת הזמן, המסכות נדבקות לעור והצביעות הופכת לכנות." - אדמון דה גונקור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013


אוף אני מרגישה כל כך לבד

כאילו כמו שאני יכולה להעלם ואף אחד

פשוט לא ירגיש.

כל הזמן מסלקים אותי ממקום למקום כאילו אני לא יודעת מה

שאין לי שום מקום להיות בו

והקטע הכי גרועה שהתרגלתי לזה

נכתב על ידי ג'ולס2 , 21/1/2013 23:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים חדשים


לפני משו כמו פתחתי בסוג של חיים חדשים חדשים,

בעקבות מה שקרה בקשתי לראות דרך

המפקד שלי לראות קפ"ס, ועכשיו אני לא יודעת מה יקרה

כי עכשיו יש מצב כי אילו הימים האחרונים שלי בצבא.

זה די מלחיץ הייתי אומרת, כי זה להתחיל תחיים בלי התראה

מבלי שיהיה לך איזה תקופה מעבר.

 

ועכשיו אני יודעת מה זה היה ובגלל זה זה היה אני חושבת.

זה בא ממקום של מצוקה, ממקום שבו אני חייבת לצאת ממנו כמה שיותר מהר

ואני חייבת להתחיל לעמוד על שלי, לרכוש ביטחון עצמי, להאמין בעצמי

ולהתחיל לעמוד על שלי.

 

אבל ממה להתחיל?

מה לעשות קודם?

את זה אני יגלה בהמשך...

 

נכתב על ידי ג'ולס2 , 21/1/2013 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאמא


בפעם הראשונה ששמעתי את המשפט הזה שאמרת האם את מטומטמת? פשוט לא האמנתי ואחרי זה את אמרת יום אחרי יום שעשיתי טעויות ואחרי מתי שהיית עצבנית פשוט היית מכניסה לי כאפה והייתי פשוט בוכה ומסתגרת בשירותים כי לא רציתי שיראו אותי בוכה ואת היית ממשיכה תפסיקי לבכות תמחקי את הפרצוף הזה ואני לא יכולתי כי זה היה כואב הכאפה הזאת פשוט הייתה כואבת לא פיזית נפשית כי את הרבצת לי את אמא שלי אמא שאמורה להגן עלי פשוט הרביצה. היום אני מתחילה דרך חדשה, דרך שבה אני מתמודדת עם השדים שבתוכי ומבריאה נפשית כמה זמן שיקח אני יבריא
נכתב על ידי ג'ולס2 , 3/1/2013 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ג'ולס2

בת: 31




קוראים אותי
354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ולס2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ולס2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)