לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There’’s so much beauty in this world.



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

Le Problem?


ושוב-

אני מכניסה את עצמי למצבים הזויים, וכל פעם מחדש, אני שואלת את עצמי, "איך החיים יפתיעו אותי הפעם?"

בקבוקים שבורים, חדר הפוך, בקבוקים מסתובבים, פרצופים חדשים, ציחקוקים, חוסר שליטה, רגשות, מתח, נשיכות.

ההתכנסות הפנימית התפוגגה, והמעש שב, עם רצון לעוד ומעבר.




~

החיוך לא יורד לי מהפנים,

אלכוהול מפגר.


Le Problem?

נכתב על ידי , 16/7/2011 02:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MissSunrise ב-16/7/2011 02:54
 



Deja Vu



Disappear

נכתב על ידי , 10/7/2011 22:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMissSunrise אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MissSunrise ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)