לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קל להיות בן אדם חכם . תחשוב על משהו טיפשי להגיד . ואל תגיד אותו .




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

גלעד שליט . למה איך וכמה .


דעתי בנושא גלעד שליט היא ברורה , צריך להחזיר אותו אבל לא בכל מחיר .
זה כל כך עצוב שילדים שסתם נסחפו אחרי הזרם ההמוני של הפייסבוק והטוויטר והאינטרנט כותבים בכל מקום " אנחנו רוצים את גלעד שלנו בחזרה בכל מחיר " ו " הוא כמ ואח שלי " ו " תחשוב אם הוא היה אח שלך " .
אני לא חושב שזה חכם לשחרר 500 + אסירים בשביל חייל חטוף אחד .
נכון , אם אני הייתי חטוף היתי רוצה שיעשו הכל כדי שישחררו אותי . אבל אני לא חטוף .
אבל בואו נגיד שהיתי שם גבולות , לא היתי רוצה שיעשו עלי סקרים בפייסבוק , לא היתי רוצה  שישחררו איזה 1000 + אסירים בשבילי .

תחשבו שאם משחררים נגיד 1000 אסירים פלסטינאים וערבים שרצחו יהודים בעבר = חלקם יחזרו לרצוח שוב = עוד אנשים יירצחו וימותו = עוד משפחות שכולות .
זה לא שווה את זה .

ובקשר לגל ההמוני של האינטרנט והפרסום .
בואו נגיד שחצי מהילדים שכותבים את כל השטויות " בכל מחיר " " נעשה הכל " וכו' , הם ערסים שלא מבינים מהחיים שלהם . או ילדים מושפעים .

אה וגם , אני לא עמדתי 5 דקות בשביל גלעד שליט .
לא עמדתי 5 דקות בשביל גלעד שליט כי זה לא יעזור .
להפגין מול משרד ראש הממשלה לא יעזור .
ביבי לא אשם בכך שחטפו אותו אז תפסיקו להחפיש אותו , אל תהרגו את השליח =__= .
איך אתם מעזים לומר שהממשלה " לא עושה כלום " , מה אתם רוצים שהיא תעשה , תשחרר 1000 אסירים ואז גלעד יחזור הביתה ?
הממשלה עושה מה שהיא יכולה , לא תמיד זה עובד .

ביי . 
נכתב על ידי איזה מגניב , יש לי כינוי , 2/7/2011 11:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  איזה מגניב , יש לי כינוי

בן: 27




55
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזה מגניב , יש לי כינוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזה מגניב , יש לי כינוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)