לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  איהלה (H)

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

נלך בעקבות אנאי XDDDDDD


בגללך אני עושה שאלונ >:

תתביישי >:

 
-

בעד | נגד .


1. סמים - בעד XDDD


2. סיגריות - ג'סטינ רערערהערהחקהחיקר


3. אלכוהול - בעדדדדדדדדדד מה נגדדדדדדדדד >:


4. החזרת השבויים הבייתה - הא? נבוך


5. ההתנתקות - מה? בוכה1


6. החלפת אולמרט - החזירו אותו? O_______O


7. אהבה בין אותו בני המין - בעדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד *______________*


8. דמוקרטיה במדינה - בעד 

 

9. צמחונות - איך אפשר :O


10. טבעונות - לאדעת מהזה אבל זה נשמע מגעיל XD


11. שתייה ונהיגה - בעד ^___________^


12. בילויים בשעות מאוחרות - בעד בנשמה O:


13. לדבר | לנסוע עם זרים - מותר אבל לא לילדים קטנים ?! XDDDDDDDDDD


14. הארכת החופש הגדול - בעד :O


15. שביתות המורים - אם זה היה גם בבצפר שלנו אז כנ, אבל זה לא! אז לא :D


16. טלוויזיה כל היום - יס ^-^


17. מחשב כל היום - אני עושה את זה כל הזמנ אז ..נבוך


18. אוכל כל היום - כנ *___________________*


19. לימודים כל היום - איכסה נגד לגמרי XDDDDDDDD


20. ספורט כל היום -  .__________.


21. הפגנות - בעדדדדד


22. עצומות באינטרנט - עברית ?XD


23. הודעות פרסום בתגובות - נגד XD


24. תגובות ללא שם - אני עושה אתזה כל הזמנ נקרע1


25. תגובות נאצה - נגד O:


26. אתר ישראבלוג החדש (עם הפוסטים החמים, המלצת העורכים, העיצוב החדש וכו'..) - איזה חדש XDDDDDDD


27. דיאטות בריאות - יס :D


28. דיאטות לא בריאות - מה? אה?


זה או זה .

1. קיץ או חורף ? קיץ ^-^


2. חלק או מתולתל ? לאדעת מה שישלי >:


3. פירות או ירקות ? מלוואח O:


4. ישראל או ארץ אחרת ? מלוואח O:


5. אשכנזי או ספרדי ? מי שיותר חתיך לשון


6. ים או בריכה ? יםםםם


7. קולה, ספרייט או פאנטה ? קולושששש


8. אירוע משפחתי או עם חברים ? אסור להראות תשאלונ לאמא XD


9. באולינג או סרט ? סרט D:


10. ערוץ 22 או 10? מלוואח >:


11. הישרדות הישראלי או האמריקאי ? אנאערף זאת המילה! XDDDDDD


12. ובכלל תוכניות ריאליטי, הישראלי או האמריקאי ? מלוואחחחחחחח >:


13. שחור או לבן ? מלוואח? >:


14. אופטימיות או פסימיות ? מוות :O


15. קניון או שוק ? קניון ^-^  


16. כיכר דיזינגוף, או זאת שפה בסוף הרחוב ?מלוואח? חושד2


17. מים או משקאות ממותקים ? קולהההה :D


18. שתייה קרה או חמה ? אייסקפה קול


19. גלידה או ארטיק ? אפעם לא הבנתי תהבדל XD


 20. ישראבלוג או תפוז בלוגים ? ישראבלוג D:


21. וואלה או נענע10 ? "מה עשיתי לכם? עזבו אותי XD " דפוקה XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


22. בנג'י, סנפלינג או צניחה חופשית ? צניחה חופשית ובנג'י זה לא אותו הדבר? OO


23. תופים, גיטרה או פסנתר ? מוצרט גיבור1


24. חולצות או גופיות ? גופיות O:


25. סווטשרטים או סוודרים ? מלוואח לשון


26. חצאיות או מכנסיים ? מכנסיים ^-^


27. חילוני או דתי ? מונית חושד2


הבנאדם הכי ...

1. פחדן - אני >:


2. חכם - יעל -.-"


3. אמיץ - איך אני הכי אמיצה את לא מקשיבה למילה ממה שאני אומרת ?!?!? XD

 

4. יצירתי - דיאנה? O:


5. זמר - אני לשון


6. שחקן - לאיודעת? O:


7. רקדן - יערה? >: את יודעת זה פוגע אה?


8. מנחה בערוץ הילדים - זה באמת מצחיק XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


9. מצחיק - אנאי O:


10. נחמד -אנאי :D


11. אכפתי - אני כמובנ מה


12. חברותי - רהוטי ?XDDDDDDD


13. אוהב - כריסית חושד1


14. מוזר - אנאי ^_______________^


15. מכיר אותך הכי טוב - כריסית נבוך


16. אתה מכיר אותו הכי טוב - כריסית XDDDDDDDDDD


17. עצמאי - באמת אני XDDDDDDD


18. שמח - לא אמא לא2


19. עצלן - אנאי חושד2


20. עצבני - אנייייייייי D:


21. רגוע - שאנטי (?)XD


22. ביישן - יעל!


23. חוצפן - הזאתי מפרוייקט גליי עם השיער וזה :O


24. מעצבן - דגני ךראמךגרלמאךרלמאך,קמאקך,דרלמלדקרמ'קף,ר


25. מסריח - אני פוחדת שהוא יראה אממ1


26.נעלם לך לשנים - איה בראנץ כוסאמאשלה XD

-

 

אנאי זה בכלל לא שיעשע אותי >:

טיפשה >:♥


טוב אהמ ביי XD


 


נכתב על ידי איהלה (H) , 1/8/2011 15:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיהלה (H) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איהלה (H) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)